حسینی گفت: اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین کار ارزشمندی انجام شده و یک پیوندی بین همه نیروهای مقاومت در جهان اسلام برقرار شده است.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۴۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: دومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با موضوع یمن به خوبی برگزار شد.

وی افزود: یمن مسئله مهم جهان اسلام در این ایام است که مظلومیت مردم یمن و مقاومت آنها باید توسط همه مسلمانان تقدیر و تجلیل شود.

حسینی علت برگزاری این اجلاس در هفته بسیج را تلاش انصار الله و مردم یمن هراه با روحیه ای مثل روحیه بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: انصارالله یمن و مردم قهرمان یمن با همان روحیه بسیجی تلاش و فعالیت می‌کنند و با ظالم می جنگند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این که دشمنان مردم یمن میخواستند که مثل گذشته یمن حیاط خلوت آنها باشد و بر آن سیطره داشته باشند، ادامه داد: مردم این دیار نمی‌پذیرند و با پایمردی، مقاومت و روحیه جهادی در مقابل دشمنان و استکباز ایستاده‌اند.

حسینی با اشاره به اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین گفت: کار ارزشمندی انجام شده و یک پیوندی بین جهان اسلام، حشدالشعبی، انصارالله، حزب الله و همه نیروهای مقاومت در جای‌جای جهان اسلام برقرار شده است.

وی اضافه کرد: در هر جای دنیا که مظلوم آزاده‌ای است اینها باید با هم پیوند داشته باشند و از تجربیات هم بهره بگیرند و از دستاوردهای هم استفاده کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این که آنهایی که مخالف مقاومت هستند ائتلاف تشکیل می دهند، گفت: قطعاً باید مستضعفین و بسیجیان جهان اسلام هم در کنار هم باشند و نشان بدهند که زیر بار زور نمی روند.

وی خاطرنشان کرد: به تعبیر امام تا ظلم هست مبارزه هم هست و تا مبارزه باشد ما هم هستیم. افتخار نظام اسلامی این بوده که از ابتدا از مظلومین عالم دفاع کرده و در کنار آنها بوده است.

ارسال نظرات