حمایت رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در حمایت از وزیر پیشنهادی آموزش در دولت سیزدهم گفت: "یوسف نوری"، از بدنه آموزش و پروش و از جنس و رنگ معلمان است.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۲۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

عبدالله ایزد پناه، عضو کمیسیون کشاورزی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بسیج، نوری را فردی از درون آموزش و پرورش و با سوابقی درخشان توصیف کرد و اظهار داشت: بعنوان اینکه اینجانب خود یک فرهنگی هستم و همچنین با دغدغه های آموزش و پرورش نیز آشنایی کامل دارم، بنابراین  با قاطعیت می توان گفت، دکتر یوسف نوری در این‌ نهاد از معلمی، تا ریاست مرکز آمار، فناوری، اطلاعات و ارتباطات مسئولیتهای مختلفی داشته است و در این راستان همچنان موفق عمل خواهد کرد‌.

او در ادامه گفته خود خاطر نشان کرد: "نوری" از رنگ و جنس معلمان است و علت اینکه نمایندگان به دو گزینه قبلی ایرادتی را عنوان کردند این بود که از بدنه این‌ نهاد نبودند، این  در حالی است که بلعکس این امر را در سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش میبینیم و این وزیر اطلاعات دقیقی از بدنه وزرتخانه دارد.

نماینده مردم ایذه و باغمک، رسیدگی به وضعیت معیشت معلمان و ساماندهی به جایگاه آشفته آموزش و پرورش را از اولویتهای وزیر پیشنهادی عنوان و تاکید کرد: هر دولتی که بخواهد آموزش و پرورش موفقی داشته باشد، باید مشکلات معلمان در صدر برنامه های آن قرار گیرد.

 

گفتنی است: یوسف نوری، متولد سال ۱۳۴۰ در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی است.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار