تشکیل قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) ویژه رفع موانع و پشتیبانی از تولید در استان خوزستان

جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به منظور مانع زدایی و پشتیبانی از جهش تولید با حضور اکثر اعضای قرارگاه در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۹۰۰
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) ضمن خیر مقدم به حاضرین و ارائه گزارش عملکرد قرارگاه بیان کرد: جای تاسف است که خوزستان با داشتن ثروت های غنی خدادادی وظرفیت های بالا در ایجاد اشتغال و تولیدجایگاه مطلوبی در  کشور ندارد، بنابراین از همه اعضا تقاضا می کنم برای مانع زدایی و جهش تولید و تشویق کارآفرینان و سرمایه گذاران ایثار کنند.

مهندس خانچی گفت: انتظار است که با توجه به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری به مانع زدایی و پشتیبانی و اقدامات قرارگاه در پایان سال جاری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مهندس خانچی اذعان داشت: صنایع پایین دست پتروشیمی و صنایع فلزی استان شرایط مناسبی ندارند و با تمام توان در حال پیگیری این مانع بزرگ هستیم.

از دیگر مشکلات مشترک و مهم درمانع زدایی و جهش تولید برای صنعتگران و کارآفرینان استان، قوانین و مقررات بانکی هستند. دولت باید در این خصوص با تصویب و اجرای قوانین مطلوب و اثرگذار به کمک رفع موانع و جهش تولید بیاید.

دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا گفت: اولویت‌های سپاه حضرت ولی عصر (عج) رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنعت گران است وبا جدیت در حال پیگیری این مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار