هزمان با گرامیداشت هفته بسیج و در آستانه برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، ۵۲ اِلمان شهدای شاخص استان در میادین و بلوارهای سطح شهر ایلام نصب شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۸۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،در مراسمی با حضور سردار« جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و جمعی از اعضای شورای شهر ایلام و مسئولان شهرداری همزمان با هفته بسیج و در آستانه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام ۲۶ اِلمان جدید شهدای استان در بلوار سپهبد شهید سلیمانی ایلام نصب شد.

همچنین طی روزهای گذشته نیز تعداد ۲۰ اِلمان به صورت پلاک شهداء در خیابان آیت الله طالقانی نصب شده است که فضای شهر ایلام را در آستانه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان را معطر به عطر شهید و شهادت کرده است.

در این مراسم با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) و جمعی از اعضای شورای شهر ایلام و مسئولان شهرداری از ۵۲ تمثال مبارک شهدای شاخص استان ایلام در قالب ۲۶ اِلمان، در بلوار شهید سلیمانی بصورت دائمی رونمایی شد.

سردار شاکرمی با بیان اینکه استان ایلام با فرهنگ ایثار و شهادت مانوس است، گفت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فرصت مناسبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نسل های جوان است.

ارسال نظرات