خبرهای داغ:

رزمایش اقتدار گروه های جهادی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رازوجرگلان

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، رزمایش گروه های جهادی در شهرستان رازوجرگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۷۵
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ،همزمان با هفته گرامیداشت بسیج، رزمایش گروه های جهادی  در شهرستان رازوجرگلان که بصورت همزمان با استان و سازمان بسیج بصورت ویدئو کنفرانسی دنبال می شد در محل سالن جلسات فرماندهی با حضور پرشورمسئولان گروه های جهادی شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه رازوجرگلان  ازتعداد 115گروه جهادی شهرستان  شامل محلات ، اقشار و دانش آموزی که در سامانه اطلس ثبت شده است خبرداد  و گفت در رزمایش امروز 78 گروه ازگروههای جهادی محلات در عرصه های عمرانی،بهداشت ،فرهنگی و علمی حاضربودند که در طول هفته بسیج در شهرستان  مشغول فعالیت خواهند بود.

 

حجت الاسلام حسین خداپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان در جمع گروههای جهادی، اشاره داشتند به آیه 23سوره توبه که در خصوص جهاد و اهمیت جهاد در راه خدا بدون در نظر گرفتن محبت مال ، فرزند ،پدر و مادر و سایر متعلقات دیگر به تشریح آن پرداختند . در ادامه سرگرد پاسدار یاسر قدیمی فرمانده سپاه شهرستان در بین جهاد گران بسیجی  به مضمون کلام امام صادق (ع) که همیشه بایستی نصب العین حوزه های گروه های جهادی قرار بگیرد که می فرمایند : شما با عمل خودتان مردم را به ایمان ،اسلام و به دین دعوت می کنید این خدمت رسانی هم مادی است و هم معنوی و اظهار نمودند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم چرا که هرجا انقلابی عمل کردیم درجامعه به پیش رفتیم و هر جا از انقلابی گری و حرکت جهادی غفلت کردیم  در واقع عقب ماندیم.

در پایان این رزمایش و در یک حرکت نمادین گروه های جهادی حاضر در رزمایش اقتدار، به سمت یکی از روستاهای مورد هدف واقع در روستای  مزرعه بچه دره  از توابع بخش غلامان جهت اتمام پروژه آبرسانی اعزام گردیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار