مسئول بسیج کارگری حوزه صاحب الزمان افزود: در شیفت ایثار بسیج کارگری یک تیم جهادی کارگری شکل می دهد و به صورت شبانه روزی تولید را به حد نصاب می رساند
کد خبر: ۹۳۹۲۸۵۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، ابوحامد قاسمی مسئول بسیج کارگری پایگاه مقاومت صاحب الزمان عج در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد:  همزمان با آغاز هفته بسیج شیفت ایثار در مجتمع مس اغاز و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج کارگری حوزه صاحب الزمان افزود: شیفیت ایثار در واحدهای تولیدی به دو صورت اجرا می شود، درصورت اول یک واحد دچار مشکلات نقدینگی و ...  است که بسیج کارگری یک تیم جهادی کارگری شکل می دهد و به صورت شبانه روزی کار را جمع می کند و تولید را به حد نصاب می رساند که این در راستای رفع موانع تولید است.

وی به مدل دوم شیفت ایثار اشاره کرد و گفت: در نوع دوم کارخانجات مشکلی ندارند لذا کارگران شیفت ایثار را اجرا می کنند تا با هزینه اضافه ای که از خدمت آنها جمع می شود در راستای محرومیت زدایی کمک بسزایی انجام دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: شیفت ایثار در راستای محرومیت زدایی و کمک به افزایش بهره وری در راستای خلوص کاری توسط بسیجیان این مجموعه برگزار می شود و این در حالی است که نزدیک به 600 کارگربسیجی در این واحد تولیدی به امر خدمت می پردازند.

قاسمی اذعان کرد: شیفت ایثارمجتمع مس باهنر کرمان به صورت ماهیانه با افزایش ساعت کاری یک تا دوساعته بعد از خدمت موظفی اجرای می شود و کارگران دراین زمینه به امر تولید می پردازند و هزینه این مدت خدمت از سوی مدیریت مجموعه  به پایگاه بسیج کارخانه اهداء می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هزینه جمع آوری شده به پایگاه بسیج این مجموعه تولیدی داده می شود که طبق نظر کارگران مقرر شده است صرف خرید لوازم التحریر برای محرومان گردد.

ارسال نظرات