به مناسبت هفته بسیج:

بیانیه رواط عمومی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله

روابط عمومی وتبلیغات نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۳۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، روابط عمومی وتبلیغات نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه :

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ»
و اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم و آن‌ها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم.
«بسیج مظهر عظمت ملّت و نیروی کارآمد درونىِ کشور ما است» مقام معظه رهبری مدظله العالی
مردم با بصیرت ایران!

اوج تبلوروهنرنمایی بسیجیان دردوران هشت ساله دفاع مقدس نمایان گشت مردمی که باهدایت‌ها ورهنمود‌های داهیانه‌ی امام راحل (ره) انقلاب را به پیروزی رسانده بودند باردیگر پشتیبان انقلاب شده واجازه ندادند که پای اجنبی‌ها و بیگانگان برخاک عزیز ایران بماند.
کارکرد‌ها و پیامد‌های وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، این نهاد مردمی را پیشتاز جریان‌سازی‌های دفاع از انقلاب قرار داده است که با بصیرت در زمان‌شناسی، دشمن شناسی و موقعیت شناسی و حضور بهنگام و به اندازه در صحنه‌های نیاز کشور توانسته است فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.
ازجمله ی این حضور‌ها وفداکاری‌ها درزمان‌هایی بودکه انقلاب بامشکلاتی بزرگ روبه رو می‌شد دراینجا این بسیج بود که هماره یار ومددکار این انقلاب بود و اجازه نمی‌داد که پشت این انقلاب به زمین برسد. ازدوران بعدازجنگ که خدمات بسیج دربسیج سازندگی شروع شدتازمان حال که بسیج به کمک دولت شتافت ودرکنارکادر درمان درعرصه‌های مختلف کمک حال مردم بود.
حضوردربیمارستان وکمک به کادردرمان، حضوردرغسالخانه برای تطهیراموات، حضور درمحلات ومنازل درطرح شهیدسلیمانی برای پایش افراد مبتلا به کرونا، ودرنهایت حضوردرعرصه واکسیناسیون عمومی این‌ها بخشی ازخدمات ارزنده وگرانب‌های بسیج درعرصه عمومی است.
بسیج از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت راهبردی نظام و برخوردار از حیاتی‌ترین نقش‌ها در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران بوده و شناخت همه جانبه و دقیق آن بمثابه یک نیاز، بویژه برای نسل آینده‌نگر و آرمان طلب جوان، همواره خواهد توانست اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی کشور را در بستر توسعه و گسترش قرار داده و از میهن اسلامی برابر تهدیدات دشمنان صیانت کند؛ و من الله توفیق

ارسال نظرات