مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه الیگودرز گفت:هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها الگو و سرمشق میشود
کد خبر: ۹۳۹۲۸۱۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: این هفته فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی افزود:بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز خاطر نشان کرد :هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.

وی تصریح کرد :هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات