فرمانده حوزه علی بن ابی طالب علیه السلام سپاه زرند گفت:
سرگرد یزدانی با گرامی داشت هفته بسیج گفت :وجود بسیج و تفکر بسیجی در جامعه باعث پیشرفت نظام و ‌انقلاب بوده و امروزه با همین تفکر توانسته‌ایم قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۸۱۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲

سرگرد یزدانی با گرامی داشت هفته بسیج گفت :وجود بسیج و تفکر بسیجی در جامعه باعث پیشرفت نظام و ‌انقلاب بوده و امروزه با همین تفکر توانسته‌ایم قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنیم. برکت انقلاب اسلامی و اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون وجود شجره طیبه ی بسیج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرگرد پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت علی بن ابی طالب علیه السلام ناحیه زرند  در جمع اعضای شورای این حوزه با گرامی داشته هفته بسیج  گفت: نهاد مقدس بسیج که برگرفته از قیام عاشورای حسینی علیه السلام  است، در سالیان متوالی با تربیت نخبگان دینی و اجتماعی توانسته مسیر صحیح حرکت نظام و انقلاب را هموار و جامعه را به سمت فتح قله‌های علمی و آموزشی هدایت کند.

وی افزود :به روز بودن بسیج و بسیجیان می‌تواند به نشر احکام اسلامی در سطوح مختلف کمک فراوانی کرده و بستر لازم جهت شکوفایی ارزش‌های دینی و انقلاب در جامعه را مهیا سازد.نشست های هم اندیشی در سطوح مختلف و اقشار بسیج گامی در جهت تقویت تفکر بسیجی و فرهنگ بسیج در جامعه است.

وی افزود: تفکر بسیجی نیاز اصلی و اساسی جامعه امروز ماست و اقتدار ایران اسلامی در جهان به واسطه وجود تفکر بسیجی در جامعه است. چرا که نیاز امروز بیش از هر زمان دیگر به داشتن تفکر بسیجی در کشور است که همه باید در راستای ترویج تفکر بسیجی هم در عمل و هم در فکر در جامعه اسلامی تلاش نمائیم.

فرمانده حوزه علی بن ابی طالب علیه السلام ناحیه زرندگفت: برکت انقلاب اسلامی و اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون وجود شجره طیبه ی بسیج است وبدون شک مهمترین عامل حفظ و تقویت نظام اسلامی توسعه بسیج و تقویت تفکر بسیجی است.

وی در پایان مهمترین برنامه های هفته بسیج را ،  دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان  ،برگزاری مسابقه کتابخوانی در طول هفته ،برگزاری مسابقه ورزشی در طول هفته ،گلباران قبور مطهر شهدا ،اجتماع گروه های تربیتی صالحین در نماز جمعه ،شب خاطره یا عصر خاطره(دعوت از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس )،خدمت رسانی و برگزاری اردوهای جهادی در طول هفته ،توزیع بسته های معیشتی ، حضور بسیجیان حوزه  در برنامه شکوه پایداری ، همایش اقتدار و شکوه پایداری  وچندین برنامه دیگر از جمله برنامه های هفته بسیج این حوزه  عنوان نمود.

ارسال نظرات