استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۳۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سید علی احمدزاده به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا"

بسیج شجره طیبه و درخت پرکت وتنومندیست که اکنون سایه گستر اندیشه متعالی و تفکر الهی مجاهده فی سبیل الله در ابعاد و عرصه های گوناگون و متعدد در سراسر جهان است.
این مولود مطهر ،فزاینده،مقدس ،پویا و آفریننده،زائیده اعتقاد،باور و نگاه الهی اعجازگر قرن ،امام بزرگ وعظیم الشان(ره) است.
مجاهدات وایثار فراموش ناشدنی این خیل الهی در دفاع مقدس،امتداد آن روحیه وباور و عمل در بعد از دفاع مقدس تا به امروز،وحضورتفکر بسیجی و بسیجیان خداباور در عرصه های گوناگون امروزی ،امید آفرین و نویدبخش استحکام روز افزون آن است.
تعبیر بلند مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج فتح الفتوح امام عظیم الشان(ره) است بانگاه به بیانیه عمیق و منشور مترقی گام دوم انقلاب اسلامی ایشان،نصب العین فعالیتهای پربرکت بسیج در آینده روشن پیش روی خواهد بود.این هفته مقدس و پربها را که مزین به خون مطهر شهیدان شاهد و آسمانیست ،به تمامی مردم قدردان و بسیجیان عرصه عشق و دلدادگی و خداباوری تبریک و تهنیت عرض میکنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات