خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح:
سردار عبدالهی با بیان اینکه جهاد و ایثار از نگاه بسیجیان یک تکلیف الهی بود، اظهار کرد: بسیجیان اراده معنوی و ایثارگرانه خود را به دشمن تحمیل کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۹۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی عبدالهی، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح عصر دوشنبه در یادواره شهدای منجیل با بیان اینکه بسیج یک معجزه الهی است، افزود: شکل گیری بسیج و تفکر بسیجی در کشور نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و بدون شک پشتیبان واقعی نظام بود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح بسیج را یک نعمت الهی و پشتوانه مهم و اثرگذار نظام اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج مردمی بدون هیچ گونه چشم داشتی داوطلبانه به دل دشمن می‌زد و بسیاری از پیروزی‌های دفاع مقدس را مرهون بسیج هستیم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه روحیه بسیجی در جامعه ممتاز و اثرگذار است، گفت: ایثار و فداکاری بسیجیان مثال زدنی بوده و با روحیه و تفکر بسیجی تمام تجهیزات و قدرت دشمن از بین می‌رود. 

افزایش قدرت دفاعی کشور

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن، گفت: تهدیدها و تحریم‌های دشمن علیه نظام اسلامی سبب شد تا قدرت نظامی و دفاعی کشور افزایش یابد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور در وضع بازدارندگی قوی قرار دارد، تاکید کرد: دیگر زمان تهدیدهای دشمنان گذشته و امروز هیچ احدی جرأت تهدید کشور را ندارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اتمام دوران بزن در رو، افزود: دشمن فهمیده است که ایران دیگر آن روزهای ضعیف را پشت سر گذاشته است. 

تفکر بسیجی ناجی همه بحران‌ها

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جهاد و ایثار از نگاه بسیجیان یک تکلیف الهی بود، اظهار کرد: بسیجیان اراده معنوی و ایثارگرانه خود را به دشمن تحمیل کردند.

سردار عبدالهی با اشاره به تلاش‌های اثرگذار بسیجیان در بخش‌های مختلف، بیان کرد: نگاه و تفکر بسیجی محرومیت زدایی در جامعه بوده و در این راستا اقدامات ارزشمندی در مناطق محروم توسط بسیجیان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا بسیج به کمک بهداشت و درمان آمد، گفت روزانه ۲۰ میلیون ماسک توسط بسیجیان تولید و توزیع می‌شود.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه بسیج سند بیمه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: جوان گرایی در بسیج تیاز ضروری است و باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح: با بیان اینکه ایران در جنگ سایبری هم دست بسته نیست، گفت: دشمن در جنگ سایبری هم نمی‌تواند با ایران در بیافتد.

سردار عبداللهی با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه نظام است، اظهار کرد: نیرو سازی یکی از وظایف مهم در بخش‌های مختلف است و باید در تربیت نیروهای انقلابی، متعهد و دلسوز تلاش شود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برخی مشکلات در کشور، بیان کرد: مردم در مقابل مشکلاتی که از سوی کم کاری برخی مسئولان ایجاد شده مقاومت کردند و هیچ وقت در مقابل دشمن زانو خم کنند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه موفقیت و گره گشایی مشکلات نزدیک است، گفت: وحدت رمز موفقیت امروز نظام است و مسئولان باید با وحدت و همدلی در فکر رفع مشکلات مردم باشند.

ارسال نظرات