در آیین آزادسازی زندانیان بیان شد؛
سردار اکبری، در آیین آزادسازی جمعی از زندانیان معسر گفت: بسیج یک الگوی جهانی است، آزادگان جهان از بسیج الگو می گیرند.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۸۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مبارک بسیح ، آیین آزادسازی جمعی از زندانیان معسربا حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

دراین مراسم سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام گفت:در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد برخی از خانواده‌های معسیرین گرفتار در زندان مشکلات متعددی داشته و تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند، همچنین در این زمینه لازم بود افرادی که بیشتر نیاز دارند آزاد شوند.

 سردار علی‌محمد اکبری، به تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام راحل اشاره کردو اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس،تأمین امنیت پایدار،دفاع ازحرم آل‌الله و درماموریت‌های مختلف اعم ازسازندگی، محرومیت‌زدایی، مباحث فرهنگی، اقتتصادی، اجتماعی، مقابله و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، علمی و پژوهشی و... کارنامه ی درخشان دارد.

 یادگار سالهای دفاع مقدس گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف با تلاش و خدمت رسانی به نیازمندان به یک الگوی جهانی تبدیل شده است و بسیاری از مردم دنیا از بسیج الگو می‌گیرد.

سردارفرمانده ارشدنظامی استان اظهارداشت:اقتدار ایران اسلامی،مدیون الطاف الهی،عنایات ائمه ی اطهار  علیهم السلام، رهبری های امامین انقلاب و رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌ها رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و حضور با بصیرت مردم بسیجی در دیگر عرصه های انقلاب اسلامی است.

سردار اکبری به اهمیت تبعیت از ولایت فقیه اشاره کرد و ادامه داد: اخلاص، ایمان به خدا تبعیت از ولایت فقیه  و حمایت همه جانبه مردم بسیجی از رزمندگان اسلام، از عوامل موثر در پیروزی رزمندگان اسلام بود.

 سردارفرمانده ارشدنظامی استان،به آزادسازی زندانیان توسط سپاه اشاره کرد و افزود:از جمله برنامه‌های هفته مبارک بسیج آزادی جمعی از زندانیان درسطح کشوراست،این اقدام خداپسندانه باهمکاری سپاه،ریاست دادگستری، دادستان و اداره زندان‌ها و خیرین ارجمند انجام و جمعی از زندانیان آزاد می‌شوند.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام با اشاره به اقدامات بسیج در چهار دهه ی گذشته، گفت:خدمات ارزشمند لشکر مخلص خدا، بسیجیان در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی و کمک های مومنانه بر کسی پوشیده نیست.

یادگارسالهای دفاع مقدس به حضور بسیجیان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و  اظهار کرد: حضور بسیج  در هشت سال دفاع مقدس سرنوشت صحنه‌های جنگ و جبهه را عوض کرد، بسیج در دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کرد.

 سردار اکبری به فعالیت های بسیج اشاره کرد و ادامه داد: 22 قشر بسیج در این استان فعال است و 36 هزار شهید دانش‌آموز، بیش از 4 هزار شهید فرهنگی، شهدای کارمندی، شهدای کارگری، شهدای دانشجویی همگی از برکات بسیجی است که امام راحل برای تداوم راه انقلاب اسلامی، این شجره طیبه را پایه‌گذاری کردند.

 فرمانده سپاه استان با اشاره به ابعاد مختلف دفاعی و امنیتی کشور، تصریح کرد: صدها گردان امام حسین و امام علی علیهم السلام،بیت‌المقدس و گردان کوثر،در کنار پایگاه‌ها،حوزه ها و نواحی مقاومت،بسیج همیشه آماده و پای کار هستند تا ضمن خدمت رسانی و تأمین امنیت،همانگونه که در گام اول انقلاب قدم‌های مستحکمی برداشته شد ، امروز قدرتمندانه وارد گام دوم انقلاب شدند.

سردار اکبری به جمع آوری کمک‌های مومنانه اشاره کرد و گفت: بالغ بر 310 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شد و به دست نیازمندان رسید و یکی از حوزه‌های کمک مومنانه و مواسات همین آزادسازی زندانیان و کمک معیشتی به سایر زندانیان است.

ارسال نظرات