مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ گفت: روحیه و تفکر بسیجی، راهگشای مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۲۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، حجت الاسلام حیدر کوثری در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه ۳شهید باهنر در محل سالن همایش شهرداری شاهین دژ برگزار شد، ضمن سخنانی، اظهار کرد: اگر مسئولان کشور به جای آنکه به آمریکا و دولت‌های غربی چشم بدوزند، به تفکر بسیجی توجه داشتند و بر این اساس عمل می‌کردند، امروز بسیاری از مشکلات به راحتی قابل حل بود.

وی با بیان اینکه امروز به ترویج روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه نیاز داریم، عنوان کرد: دشمن در طول ۴۲ سال گذشته در هر لحظه به دنبال ضربه زدن به بسیج و تفکر بسیجی بوده، تا از حرکت انقلاب جلوگیری کند، اما بحمدالله شاهد هستیم که تفکر بسیجی به عنوان یک الگوی کارآمد در اختیار کشورهای آزادی خواه جهان قرارگرفته و سبب بیداری ملت‌ها شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: بسیج، همواره حضور خود را در ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده و در رخدادهای مختلف همچون عمران و آبادانی، حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، محرومیت‌زدایی و مبارزه‌ با کرونا حضور جدی و شایسته‌ای داشته است. 

وی بسیج را نتیجه درایت و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب دانست و عنوان کرد: نباید بسیج را در یک نهاد و ارگان خلاصه کرد بلکه بسیج یک اندیشه و تفکر متعالی است، که دیروز در میدان دفاع از کیان و مرز و بوم کشور، به جامعه خدمت کرد و امروز در شرایط فعلی، راه‌گشای اساسی بسیاری از مشکلات و سختی‌هاست.

کوثری با بیان اینکه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مؤکدات ایشان ایجاد امید است، به آیات قرآن کریم در این زمینه اشاره کرد و گفت: قرآن کریم، ناامیدی و یأس از درگاه الهی را به عنوان کفر تلقی می‌کند، لذا ایجاد امید در جامعه امروز به خصوص جوانان یکی از ضروریات قطعی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات