همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد استان بوشهر در سومین روز از هفته بزرگداشت بسیج با حضور جمعی از مسئولین استانی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۶۲۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در حاشیه این آیین گفت: از آغازین روز‌های جنبش‌ها برای انقلاب اسلامی، مساجد جایگاه و نقش مهمی در شکل‌گیری تفکر انقلابی و تجمع انقلابیون داشتند و همچنان نیز این پیوند محکم، پابرجا و ادامه‌دار است.
سردار علی رزمجو افزود: هم‌اکنون ارتباط تنگانگی میان پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و امامان جماعت وجود دارد که یکی از برنامه‌های مهم ما تداوم و محکم‌تر کردن چنین پیوندی میان مسجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج است.
او با اشاره به این‌که قرار است سازماندهی بیشتری در پایگاه‌های بسیج مساجد انجام شود، تأکید کرد: برخی از پایگاه‌های مقاومت بسیج که بیرون از مساجد هستند باید به فضای محیطی مسجد برگردند.
سردار رزمجو در ادامه اضافه کرد: حضرت امام (ره) فرمودند «مسجد سنگر هستند، سنگر‌ها را پر کنید» که باید با نگاه به این رهنمون و برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، فعالیت در مساجد باید مورد توجه قرار گیرد و تقویت شود.
همچنین در این آیین که به صورت تصویری و هم زمان با مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار شد از «رهنمای محله اسلامی» با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تهران رونمایی شد.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات