مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان:

ایمان به خدا و عبور از بن بست ها دو ویژگی مهم بسیج است

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه بسیج هم الگویی برای سایر کشورها و هم دارای ظرفیتی بی‌بدیل است، گفت: ایمان به خدا و عبور از بن بست ها دو ویژگی مهم بسیج است.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۹۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین صفورایی در جمع کارکنان سپاه پاسداران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان رودان به مناسبت هفته بسیج افزود: نخستین ویژگی بسیح،  ایمان است که البته ایمان آوردن و اسلام آوردن متفاوت بوده و ایمان درجه بالاتری نسبت به اسلام است.
وی بیان داشت: در داستان حضرت موسی وقتی خداوند او را به سمت فرعون فرستاد، فرعون یک ابر قدرت بود منتها ایمان موسی از قدرت فرعون برتر بود و امروز نیز عده‌ای می‌گویند آمریکایی‌ها ابرقدرت هستند باید از آنها ترسید اما امام راحل با ایمان قوی که داشت در برابر ابرقدرت ها ایستاد.
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در فرهنگ بسیجی بن بست وجود ندارد، بسیجی ها ثابت کردند در هر لباسی که بودند نمی شود و نمی توانیم بر سر زبان یک بسیجی نمی‌آید.
حجت الاسلام والمسلمین صفورایی ادامه داد: شهید طهرانی‌مقدم نمونه بارز یک تفکر بسیجی است که با همین تفکر و ایمان به خدا وقتی که کشورهای خارجی موشک و علم ساخت موشک را از ما دریغ کردند، او با همین تفکر بسیجی پیش آمده و با توسل به اهل بیت علیهم السلام و مدد از خداوند بهترین موشک ها را ساخت؛ پس ایمان به خدا و عبور از بن بست ها از خصوصیات مهم و ویژگی‌های برجسته بسیج و بسیجیان است
وی تاکید کرد: ما در اداره کشور هرکجا با تفکر بسیجی پیش رفته‌ایم آنجا به موفقیت‌های شگفتی دست پیدا کرده ایم.

ارسال نظرات