خبرهای داغ:
سرهنگ قربانی گفت: مهندسین بسیجی در قالب گروه های جهادی تقسیم بندی می شوند و به مناطق محروم و روستایی که خدمات تخصصی حوزه مختلف نیاز دارد اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۰۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

برداشتن غبار محرومیت از روستاهای گلستان به همت بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار ابوالقاسم قربانی مسئول بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا استان گلستان گفت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری یکی از اقشار نوپا و البته تخصصی بسیج است که با هدف نقش آفرینی بیشتر بسیجیان در عرصه های عمران و معماری کشور و ارایه کار جهادی در این بخش تأسیس شده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری یکی از اقشار تخصصی بسیج است که با هدف جذب و سازماندهی مهندسین مرتبط با بخش های عمران، شهرسازی، معماری و دیگر رشته های مرتبط در حال فعالیت است.

مسئول بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا افزود: در کارگروه ها مشکلات مربوط به حوزه های مربوطه بررسی می شود و ارائه راهکار می شود و این راهکارها به دستگاه اجرایی ابلاغ می شود تا بتوانیم مشکلات در بخش های مختلف را برطرف کنیم.

قربانی تصریح کرد: هدف بسیبج مهندسی عمران و معماری این است که در کارگاه تخصصی موضوع تخصصی تر و در هیئت اندیشه ورز به صورت کلی تر به این مسائل پرداخته شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: از دیگر اهدف تشکیل از بسیج مهندسین و معماری خدمات رسانی به قشر محروم و کم برخوردار است و مهندسین بسیجی در قالب گروه های جهادی تقسیم بندی می شوند و مناطق محروم و روستایی که خدمات تخصصی حوزه مختلف نیاز دارد اعزام می شوند.

وی گفت: مشکلات زیر ساختی مورد رصد قرار می گیرد و به کمک دستگاه های اجرایی به حل مشکلات و اجرای طرح ها در مناطق محروم و اولویت دار اهتمام داریم و در زمان بحران که مناطق آسیب دیده نیاز به کمک دارند بسیجیان مهندسین و معماری و خدمات رسانی به میدان می آیند.

مسئول بسیج مهندسین عمران سپاه نینوا به طرح عمران و آبادانی روستاها اشاره کرد و گفت: در این طرح هر کانون ما یک روستای محروم و کم برخوردار را با نظر مسئولان شهرستانی و استانی انتخاب می کنند و با هماهنگی بسیج سازندگی گروه های جهادی را به این روستاها اعزام می کنند.

قربانی در پایان خاطر نشان کرد: در قالب این طرح یک روستای محروم را انتخاب می کنند و هدف ما خدمات رسانی و محرومیت زدایی در این روستاها است و لذا گروه های جهادی تشکیل دادیم که در این روستاها با شورا و دهیار و مردم روستا جلساتی برگزار می کنند و تلاش می کنند که به مشکلات زیرساختی روستا توجه دارند و اولویت بندی می کنند و تلاش می کنند که براساس آن برنامه ریزی کنند و اعتبارات عمرانی را از طریق بسیج و سایر ادارات و جذب خیران جذب و براساس آن اقدام می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها