فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۵۵ روستا در استان در حوزه آب دارای بحران هستند که ۱۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات در این نقاط اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۳۹۲۵۰۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: امسال بسیج با شعار « بسیج پاره تن مردم است» برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر پایه مردم محوری انجام می‌دهد.

وی افزود: در طول هفته بسیج ده‌ها خدمات از جمله خدمات پزشکی، بنگاه‌های اقتصادی کوچک زود بازده، آبرسانی و ساخت خانه برای قشر محروم را مدنظر قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۱۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان ایلام برای خدمت رسانی به اقشار مختلف به ویژه مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: ۵۵ روستا در استان در حوزه آب دارای بحران هستند که طی هفته گذشته تفاهمنامه‌هایی در این زمینه منعقد شد و ۱۸ میلیارد تومان را نیز در نقاطی که بحث آبرسانی دارای مشکل هستند در نظر گرفته شده است.

سردار شاکرمی عنوان کرد: به دنبال کنگره سه هزار شهید تعداد ۴۰۰ فقره جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند به ارزش هر جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال و جمعاً ۱۲۰ میلیارد ریال اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه ایلام گفت: کمیسیون جانبازی سه هزار ایثارگر استان برای دومین بار پیاپی در سال جاری از فردا و همزمان با هفته بسیج در ایلام برگزار می‌شود و در این برنامه بزرگ تعداد سه هزار جانباز فاقد پرونده بالینی تعیین تکلیف خواهند شد.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: پنج اجلاسیه روحانیون، دانش آموزان، طلاب و روحانیون، ایلات و عشایر و فرهنگیان در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۳ خدمت همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان به مناطق مختلف استان ارائه می‌شود و ۲۶ هزار هکتار از زمین‌های بیابانی با همکاری منابع طبیعی و بسیج در کل استان درخت کاری خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات