خبرهای داغ:
همه دنیا می داند؛ سیاست تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مقاومت فلسطین است و دفاع از هر کسی که با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند؛ ما از او حمایت می کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۳۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن بیانیه مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم در محکوم کردن تصمیم دولت خبیث انگلیس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« اشداء علی الکفار رحماء بینهم»

انگلیس‌ها در منطقه‌ی ما همیشه منبع شر بودند، همیشه منبع نکبت برای ملّت ها بودند؛ ضربه‌هایی که این ها به حیات ملّت ها در این منطقه زدند، شاید در کمتر نقطه‌ای در دنیا از سوی یک قدرتی نظیر داشته باشد. « بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷»

وزیر کشور انگلیس خبیث اعلام کرد؛ فعالیت جنبش حماس در این کشور بر اساس قانون «مبارزه با تروریسم» منع خواهد شد و هر کسی که از حماس حمایت کند، قانون انگلیس را نقض کرده است. هم چنین تعلق داشتن به حماس، ابراز همراهی با آن، کمک به ترتیب جلسات یا نمایش پرچم های آنان در ملا عام ۱۰ سال مجازات حبس خواهد داشت.

تاریخ ۴۰۰ ساله استعمارگری انگلستان پر است از جنایات وحشیانه، جنایاتی که اسناد آن در حال رو شدن است. تاریخ همیشه خواهد نوشت که انگلیس ملت ریشه دار فلسطین را بیش از هفتاد سال آواره و پراکنده ساخت، همان طور که تاریخ کشتار سرخپوستان در امریکا و اشغال سرزمین آنها را هرگزفراموش نمی کند. بر همگان روشن است که سیاست های نظام سلطه گسترش سه عنصرِ جنگ و فقر و فساد در دنیا است.

انگلیس به عنوان موسس رژیم کودک کش در فلسطین آن حرکت مشئوم و خباثت‌آلود را انجام داد و مسلمان ها را، در واقع یک ملّت را آواره و از خانه‌ی خویش دور نمود. کشور تاریخی ثبت‌شده‌ی از چند هزار سال پیش، فلسطین را از بین برد. در این منطقه از حدود ۱۸۰۰ [میلادی- دو قرن پیش به این طرف] هرچه از انگلیس‌ها سر زده است، شرّ و فساد و تهدید و حمایت همه جانبه از رژیم مسلحی بوده که در قتل و غارت فلسطینی ها ید طولایی دارد. حال این دولت خبیث انگلیس به جای محکوم کردن دولت تروریست صهیونیسم، گروه مقاومت حماس را که در برابر ظلم و ظالم ایستادگی کرده و نماینده مردم ستمدیده فلسطین را تروریست معرفی کرده است. در واقع پلیدی این شیطان در جابه جا کردن جای جلاد و شهید است! و بر این اساس موجبات شادی دولت غاصب صهیونیستی را فراهم آورد و برای استمرار ارتکاب جنایات تشویقشان نمود.

این توطئه انگلیسی، آن چیزی است که باید همه‌ مسلمان ها را هشیار کند و به خود بیاورد. دنیای استکبار و کفر هم نه فقط ساکتند، بلکه متجاوز و ظالم را تشویق می کند؛ سازمان ملل هم با ناتوانی و بی عرضگی کامل ایستاده است و تماشا می کند.

همه دنیا می داند؛ سیاست تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مقاومت فلسطین است و دفاع از هر کسی که با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند؛ ما از او حمایت می کنیم؛ انواع حمایت هایی که برای ما ممکن باشد؛ با هر کسی که رژیم صهیونیستی را حمایت و تقویت کند، مبارزه خستگی ناپذیر خواهیم کرد. از تمامیّت ارضی کشورها و از همه‌ی کسانی که در مقابله‌ی با سیاست های تفرقه‌افکنانه‌ی آمریکا و انگلیس ایستادگی می کنند حمایت می کنیم.

بسیج اساتید حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن تصمیم دولت خبیث انگلیس، نسبت به هر گونه عواقب آن هشدار داده و از دولت جمهوری اسلامی می خواهیم سفارت جاسوسی انگلیس را به نشانه اعتراض تعطیل و روابط دیپلماتیک را به حداقل برساند.

مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم

1400/08/30

ارسال نظرات