سردار پورشمسی گفت: افتخار داریم که اولین کنگره شهدای دانش‌آموز را در استان یزد برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۳۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که یکشنبه‌شب برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: به نظر ما همه مردم ایران بسیجی هستند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هر آن کس که دل در گرو این نظام و انقلاب داشته باشد بسیجی است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی هزار شهید دانش‌آموز استان یزد افزود: رهبر انقلاب در بیاناتشان تأکید کردند که یکی از مسائلی که باید در استان به آن توجه کنیم حضور هزار شهید دانش‌آموز و بیش از صد شهید فرهنگی است که این مهم نشان‌دهنده حضور پررنگ فرهنگیان در میدان دفاع از کشور است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: ما تنها استان در کشور هستیم که با برگزاری کنگره ملی هزار شهید دانش‌آموز، سومین کنگره شهدا را داریم برگزار می‌کنیم.

پورشمسی خاطرنشان کرد: رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی هزار شهید دانش‌آموز استان یزد، امام جمعه محترم و رئیس ستاد اجرایی کنگره نیز استاندار محترم هستند و برای این کنگره نه کمیته تخصصی در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: تلاش این است که در برگزاری کنگره ملی هزار شهید دانش‌آموز از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی استان استفاده کنیم و در میدان عمل محوریت با دانش‌آموزان باشد.

پورشمسی بیان کرد: در بستر شهدای دانش‌آموز و با محوریت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کنگره ملی هزار دانش‌آموز استان یزد را برگزار خواهیم کرد و افتخار داریم که اولین کنگره شهدای دانش‌آموز استان را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته و در جریان برگزاری کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد، ۸۷۰ سری جهزیه رایگان و ۱۸۰۰ جهزیه بصورت نیم‌بها و با قیمت خیلی کم توزیع کردیم.

پورشمسی گفت: در طلیعه برگزاری کنگره ملی هزار شهید استان یزد، ۵۰ تبلت جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند تهیه شده است.

ارسال نظرات