خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج در سپاه ناحیه ارسنجان انجام شد:

آیین تجلیل از مدافعان سلامت و فعالان طرح "شهید سلیمانی

آیین تجلیل از مدافعان سلامت و فعالان طرح شهید سلیمانی در محل سالن جلسات سپاه ناحیه ارسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۰۵
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین تجلیل از مدافعان سلامت و فعالان طرح شهید سلیمانی در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان فرارسیدن هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: قدردان از خودگذشتگی‌های کسانی هستیم که در شرایط سخت مبارزه با ویروس منحوس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم از خودگذشتگی و ایثار کردند.

وی افزود: کادر بهداشت و درمان به عنوان سرداران جبهه مبارزه با کرونا هستند که از شیوع ویروس منحوس کرونابا ارائه خدمات متنوع به اقشار مختلف مردم بار دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کردند. ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز بسیج را یک مکتب و یک فرهنگ دانستند که باید در بطن جامعه جاری شود.

دکتر شهریاری در ادامه گفت: کادر درمان با تفکر و روحیه بسیجی در مقابله با ویروس کرونا به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافت.

وی افزود: بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران از روزهای ابتدایی شیوع کرونا، همراه و هماهنگ با مدافعان سلامت بودند و در ساخت جایگاه اکسیژن ساز، طرح شهید سلیمانی و انتقال بیماران به مراکز درمانی پا به پای کادر در مان مجاهدت کردند.

در پایان مراسم به همت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان جهادگران طرح سلامت شهید سلیمانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها