خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج تجمع بزرگ گروه جهادی در جوار شهدای گمنام جهت اعزام به مناطق محروم انجام شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۹۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته بسیج تجمع بزرگ گروه جهادی در جوار شهدای گمنام جهت اعزام به مناطق محروم انجام شد.
در این تجمع امام جمعه شهرستان داراب حجت الاسلام خسروی گفت بیشترین تعریف و تمجید مقام معظم رهبری از گروه های جهادی داشته و می فرمائید شکر الله مسایکم یعنی خداوند خودش پاداش شما خواهد داد در سپاس از زحمات شما چیزی نمی توانم بگویم.
خسروی اضافه کرد هنوز در کشاکش این مشکلات جوانانی هستند که جان و مال خودشان انفاق می کنند و به ندای رهبر خود لبیک می گویند چون در یک جهت با هم برابرند و دعا رهبری بدرقه راهشان هست این جهاد آن شاالله به ظهور حضرت مهدی عجل الله ختم خواهد شد۰
وی خاطرنشان کرد :در تمام حوزه ها چه فرهنگی ،کشاورزی، عمرانی و درمانی عشق به ولایت است که این جوانان توانسته اند گوشه ای از کار این کشور بر دارند همین طور که حاج قاسم به صورت جهادی کار می کرد جان خور را در طبق اخلاص قرار داد.
امام جمعه داراب بیان داشت که گروه جهادی شهرستان داراب از موفق ترین گروه جهادی کشور هستند که با طرح و ایده خدمات خود در سطح کشور زبان زد خاص و عام می باشد.
وی گفت :بنده حقیر و فرمانده سپاه ناحیه داراب دو نفر عضو از گروه جهادی هستیم که هر جا لازم باشد جهت مشکلات گروه جهادی پیش قدم هستیم و محل کار و دفتر ما برا حل مشکلات بر روی شما جهادگران باز می باشد.
در ادامه محمد حسین هاشمیان فرماندهی سپاه ناحیه داراب گفت :گروه های جهادی در عصر حاضر دراین جنگ نرم نباید از مردم غافل بشویم و تلاش کنیم امید در زندگی مردم جاری و ساری کنیم.
هاشمیان بیان داشت: ۱۴۰گروه تا کنون در اطلس جهادی از اقشار مختلف ثبت شده است و امروز حدود ۴۰۰ نفر در قالب گروه ها جهادی در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند.
وی اشاره کرد شما جهادگران در این مکان مقدس جمع شده اید تا با شهدا خوش نام بیعت کنید و با همت والای خود به کمک مردم بروید و خدمت رسانی کنید.
در پایان از پیراهن گروه جهادی پهلوان خلیل رونمایی شد و گروه جهادی با بدرقه مسئولین جهت خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها