فرمانده سپاه بوکان گفت: همزمان با دومین روز از هفته بسیج، ۲۵۰بسته معیشتی در میان خانواده های نیازمند بوکان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۹۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوکان، حسین جمشیدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با دومین روز از هفته بسیج، هشتمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در بوکان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رزمایش که صبح امروز برگزار شد،۲۵۰بسته معیشتی در میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

این مسئول گفت: بسیج نماد ایستادگی، خودباوری، تلاش برای کاهش محرومیت ها و اقتدار است.

جمشیدی با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف، افزود: بسیج از مردم، برای مردم و در خدمت مردم بوده و این را در عرصه ها و مقاطع مختلف انقلاب از دفاع مقدس تا مبارزه با ویروس منحوس کرونا به نمایش گذاشته است.

 وی افزود: بسیج در همان روزهای ابتدای شیوع کرونا با تمام توان پای کار بوده و در حوزه های مختلف تلاش های برجسته ای در خصوص مبارزه با این ویروس انجام داده است.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: سمپاشی اماکن عمومی، راه اندازی مراکز تولید ماسک، ایجاد بیمارستان های صحرایی و دائم، ایجاد مراکز واکسیناسیون و از همه مهم‌تر کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب کمک های مومنانه از مهم‌ترین اقدامات بسیج در این دو سال بوده، که در قالب طرح شهید سلیمانی اجرا شده است

جمشیدی عنوان کرد: در بوکان نیز فراخور موقعیت تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه کرونا توسط بسیج و در قالب طرح شهید سردار سلیمانی انجام گرفته، که مهم‌ترین آن برگزاری ۸ مرحله ای رزمایش کمک های مومنانه بوده است

وی ادامه داد: همچنان که عنوان شد، تا کنون ۸مرحله از این رزمایش در بوکان انجام شده که امروز شاهد دوازدهمین نوبت توزیع هستیم، که طی آن ۲۵۰بسته معیشتی در میان خانواده های نیازمند و شناسایی شده توسط حوزه های بسیج توزیع می شود

فرمانده سپاه بوکان خاطرنشان کرد: خانواده ها توسط حوزه ها و پایگاه های سپاه در شهر و روستا شناسایی شده اند و خوشبختانه تا کنون موفق به توزیع بیش از ۹هزار بسته حمایتی در میان این افراد بودیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات