استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نیروهایی که بدون ضابطه و غیر قانونی در دستگاههای اجرایی و ادارات جذب شده اند باید هر چه سریعتر اخراج شوند.
کد خبر: ۹۳۹۲۲۰۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمد زاده در نشست شورای اداری استان در محل سپاه فتح اظهار داشت:  پرداخت حقوق به این نیروها غیرمجاز بوده و تخلف محسوب می شود.

وی بیان کرد: تمامی فرمانداران ۹ گانه استان باید به بحث جذب های غیر قانونی در شهرداری ها و نیروهای مازاد آن ها در استان ورود کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سالانه شاهد صف بستن اخراج و تجمع این نیروها جلو استانداری برای احقاق حقوق خود هستیم که دستگاه مربوطه توان پرداخت حقوق این نیروهای غیر قانونی و مازاد را ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ارزش مصوبات سفر مهرماه امسال رییس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به این استان را ۲۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که تا پایان سال ۱۴۰۰ ابلاغ می‌شود.

موافقت نامه تمامی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری منعقد شده و در حال ابلاغ شدن هستند.

وی افزود: همچنین تمامی طرح ها تامین اعتبار شده اند و باید این طرح ها تا پایان ۱۴۰۱ انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعتبار ۲۰هزار میلیارد تومانی از محل سفر ریاست جهموری معادل ۹ سال بودجه استان است و باید با این اعتبار پروژه ها را به نتیجه برسانیم.

احمد زاده ادامه داد: چنانچه کار را به پیش ببریم و پروژه ها تکمیل شوند این اعتبار قابل افزایش نیز هست.

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده های روستایی استان ابلاغ شد  

احمد زاده تاکید کرد: پس از سفر به روستاهای محروم استان در نامه ای به ریاست جهموری وضعیت نامطلوب راه های روستایی استان اعلام شد که در کمتر از ۲ روز  ۲۰۰ میلیارد تومان برای جاده های روستایی استان  اختصاص یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید مدیران به طور جهادی پای کار بیایند زیرا که زمان کم است و می طلبد استان از این وضعیت خارج شود.

طرح دعوی دستگاههای اجرایی از یکدیگر در حوزه قضایی ممنوع است

وی ادامه داد: شکایت دستگاه‌های دولتی از همدیگر در دستگاه های قضایی تا وقتی که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار نگیرد، ممنوع است.

احمد زاده بیان کرد: در ابتدا باید به استانداری این اختلاف اعلام و چنانچه این اختلافات با ورود استانداری هنوز پا برجا بود در مرحله بعدی به دستگاه قضا مراجعه کنند.

تغییر مدیران امری عادی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تغییر مدیران در استان، گفت: تغییر مدیران در ادارات امری عادی است که طی دهه های گذشته انجام گرفته است .

احمد زاده افزود: جابه جایی ها نشانه عدم شایستگی افراد قبلی نیست و نباید این تغییرات سبب دلسردی مدیران فعلی شود.

وی بیان کرد: تمامی مدیران باید تا آخرین روز ویا ساعت خدمت خود به مردم خدمات رسانی کنند و پای کار باشند.

۴۰

هزار مسکن در کهگیلویه و بویراحمد باید ساخته شود

احمد زاده افزود: ظرف چهار سال در این استان باید ۴۰ هزار مسکن ( سالی ۱۰ هزار مسکن ) برای هم استانی ها ساخته شود.

وی تاکید کرد: در شهرهای باشت،  سی سخت و یاسوج مشکل تامین زمین برای اجرای طرح ملی مسکن وجود دارد که باید زمین های مازاد ادارات استان احصا و در آن زمین های مازاد طرح اجرا شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحران مسکن در استان باید از طریق ساخت واحد های مسکونی در طرح ملی مسکن  رفع شود.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل کم شدن ازدواج نداشتن مسکن است که باید مکلف به ساخت مسکن برای جوانان مان شویم.

بسیج در همه صحنه ها در خدمت رسانی به مردم پیشتاز بوده است

احمد زاده ادامه داد: بسیج در همه صحنه ها به ویژه هنگام نیاز مردم و رخداد ها و حوادث پیشگام بوده و خالصانه پای کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج یک مفهوم کاملا اشنا و دوست داشتنی و فرهنگی ناب، جهادی و کاملا انقلابی است.

وی ابراز داشت: پای کار بودن و خدمت صادقانه و بدون توقع از ویژگی های بارز آن هاست و این ارگان مربوط به همه ملت ایران است.

احمد زاده بیان کرد: رشد کشور در بیشتر جاها مرهون بسیج و کار و روحیه بسیجی است.

وی عنوان کرد: بسیج به عنوان یک شجره طیبه در دل سپاه پاسداران شکل گرفت و الگوی مبارزه بی امان با استکبار و استبداد، شرک و منیت پرستی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امروزه بسیج به عنوان یک قدرت نامحدود در سطح دنیا خود را نشان داده است.

احمد زاده بیان کرد: پایگاه بسیج ادارات باید تقویت شوند زیرا هر چه کارکنان روحیه بسیجی داشته باشند آن اداره در انجام امور موفق تر است.

وی عنوان کرد: فرهنگ و روحیه بسیجی داعش را به هلاکت رساند و سوریه را  به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی و قدرت بسیجیان از شر داعش نجات داد.

نشست شورای دارای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج و تشریح برنامه های هفته بسیج به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح استان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات