همزمان با دومین روز از هفته بسیج برنامه زنده تلویزیونی ایلدار با حضور خبرنگاران و هنرمندان بسیجی از شبکه استانی دنا پخش شد.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۲۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، این برنامه به مناسبت هفته بسیج هر شب با حضور اقشار بسیج سپاه فتح از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه دنا پخش می شود .

مدیر مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه فتح در این برنامه گفت؛  این مرکز از نیمه دوم سال ۹۸ با فعال سازی چهار خانه از جمله سرود و موسیقی، هنرهای دیجیتال، مستند و نمایش، و طراحی و تجسمی انقلاب با نگاه حمایت از هنرمندان استان از طریق شناسایی و ساماندهی آموزش و تولید آثار فاخر فعالیت خود را شروع کرد.

سید احمد توسلی افزود؛ این مرکز طی دوسال اخیر با برگزاری جشنواره سرود و کارگاه های آموزشی امر شناسایی و ساماندهی اولیه جهت تولید آثار هنری فاخر را آغاز کرد که منجر به تولید بیش از ۱۵۰ دقیقه اثر در خانه هنرهای دیجیتال و بیش از ۳۰ اثر فاخر سرود شد که  قابلیت پخش از شبکه های  ملی را دارند .

وی ادامه داد؛ تولید بیش از ۴۰۰ پوستر و کاریکاتور و کسب مقام های  کشوری و بین اللملی توسط خانه طراحی و تجسمی انقلاب و تولید بیش از ۸۰ مستند بومی توسط خانه مستند و نمایش از دیگر فعالیت های مرکز آفرینش های هنری سپاه فتح استان بوده است.

توسلی ابراز داست؛ با توجه به تاثیر فعالیت های فرهنگی هنری در عمق بخشی ارزش های انقلاب اسلامی و در راستای جریان سازی موثر و امید آفرینی و حمایت از هنرمندان هم استانی این مرکز در نظر  دارد همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سه جشنواره در حوزه های سرود ،تئاتر و هنرهای تجسمی دیجیتال را در استان برگزار نماید. 

مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج به ارایه گزارشی از فعالیت های این سازمان پرداخت و گفت ؛ بسیج در امر ساماندهی و آموزش خبرنگاران و حضور فعال در مناسبت های مختلف به ایفای نقش می پردازد . 

فخرالدین رضایی افزود؛ در بحث برگزاری تورهای خبری، توزیع کمک های مومنانه، پوشش اخبار مربوط به زلزله سی سخت و سایر حوزه ها نیز بسیج رسانه نقش مهمی ایفا می کند.

راضیه آرچین مسئول کانون بسیج رسانه خواهران و مسئول گروه جهادی شهید عبدیانی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این برنامه گفت؛ در کانون بسیج رسانه استان در حوزه خواهران برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود و خبرنگاران بسیجی خواهر با حضور در مسابقات و جشنواره ها، رتبه های قابل قبولی را کسب کرده اند.

پخش موسیقی و سرودهای حماسی از جمله بخش های این برنامه تلویزیونی بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات