خبرهای داغ:
سرهنگ صادقپور گفت: درآغازین روز از هفته بسیج، کارگاه خیاطی با زمینه کارآفرینی برای ۵۰ نفر به طور مستقیم در روستای خاکشان بخش خاکعلی آبیک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۳۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

 


قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی در روستای خاکشان بخش خاکعلی آبیک ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد: در آغازین روز هفته بسیج که با موضوع اشتغال زایی و خدمات اجتماعی می باشد و عزیزان بسیجی در طول ایام خدمات فراوانی انجام می‌دهند و امروز هم یک نمونه از کارگاه‌های تولیدی می باشد در بخش بشاریات که امروز افتتاح می شود.

وی افزود: الحمدالله هم صندوق‌های قرض‌الحسنه و هم موضوعات اشتغالزایی توسط حوزه خواهران و برادران بخش بشاریات به خوبی پیگیری می شود که بسیار قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک اظهار کرد: بحث مهمی که امروزه در کشور مطرح است و سازمان بسیج برای آن برنامه دارد همین موضوعات اشتغالزایی و تولید است. در سال تولید قرار داریم اما گاها از این مولفه مهم توسعه غفلت می کنیم. اما نیاز است تا با روحیه بسیجی پیگیر تحقق این مولفه مهم باشیم. چرا که اقدامات موثر شما بسیجیان و جهادگران، در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی می تواند به بهبود شرایط اقتصادی موجود کمک نماید.

وی تصریح کرد: در این کارگاه حدودا برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است که غیرمستقیم بیشتر خواهد بود اما اگر شما هدف درست انتخاب شود، بی شک سایر موضوعات اجتماعی نیز حل خواهد شد.

سرهنگ صادقپور عنوان کرد: در چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج خدماتی که بسیج به مردم ارائه داده در موضوعات مختلف در عرصه‌های مختلف از موضوعات امنیتی تا جنگ تحمیلی و جنگ نرم و جنگ نیمه سخت در بصیرت دهی به مردم خط شکن بوده و سپاه پرچم دار بسیاری از عرصه ها بوده است.

سرهنگ صادقپور در پایان گفت: در این هفته هفدهمین مرحله نهضت کمک مومنانه در سطح شهرستان آبیک برگزار می شود. همچنان که تاکنون شاهد بودیم که مردم شهیدپرور شهرستان آبیک میلیاردها تومان برای نهضت کمک مومنانه هزینه کرده اند. وقتی ما از بسیج سخن می گوییم، همین امت شهیدپرور هستند که پشتوانه عظیم بسیج و نظام می باشند.

1010

ارسال نظرات
پر بیننده ها