سرهنگ میرهادی گفت: بسیج در همه‌ی عرصه‌ها در حال جهاد است. بسیج چون شکل‌گرفته از اندیشه‌های امام خمینی بود، بزرگ‌ترین شبکه همه‌جانبه در دنیاست.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۵۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش، به مناسبت اولین روز از هفته بسیج سرهنگ سیدمحمد مهدی میرهادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش، ضمن تبریک این هفته به همه‌ی بسیجیان گفت: طبق آیه ۷ سوره محمد اگر در مسیر بندگی و گام برداشتن در آن حرکت کرده و دین خدا را یاری کنیم، خداوند وعده پیروزی داده است. همچنین اگر بخواهیم کوشش کردن در مسیر الهی را مصداق ببخشیم، می‌توان از ثمره نهضت امام راحل از سال ۴۲ تا به امروز را یک مصداق واقعی عنوان کنیم.

وی مراحل رشد و نمو جمهوری اسلامی را از سال ۴۲ تا به امروز را تشریح کرد و گفت: در مدت ۵۸ ساله مقاطع مختلف تاریخی در این مدت روی داد که هرکدامشان قابل‌بررسی است. از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تا مبارزه با گروه‌های تجزیه‌طلب در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی، روی کار آمدن مسئولین ناکارآمد، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی و سایر بخش‌ها که در این موارد هرکجا به آیات الهی اعتماد کردیم با نصرت الهی پیروز شدیم و هر جا آیات قرآن را نادیده گرفتیم، خدا ما را به خودمان واگذاشت و شکست خوردیم.

وی تصریح کرد: واژه مستضعفین برای بسیج به معنای فقر و معلوليت نیست، بلکه طبق آیه ۶ سوره قصص بسیج قرار است وارث زمین برای تشکیل تمدن نوین اسلامی باشد و این ممکن نمی‌شود مگر با استقامت و به‌کارگیری ملزومات مقاومت که عبارت‌اند از معنویت، امکانات و علم که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات