خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سرپل ذهاب:

بسیج پشتیبان محکمی برای مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ذهاب، بسیج را پشتیبان محکم و همشیگی برای مردم دانست و گفت: بسیج در بحران های مختلف برای یاری مردم همواره نقش آفرینی خوبی داشته است.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۸۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با گرامیداشت هفته بسیج، افزود: نیروهای بسیجی در زلزله در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و  همچنین در بحران کرونا در کنار مدافعان سلامت به خوبی ایفای نقش کردند و خدمات بسیار خوبی ارایه دادند.

وی اظهار داشت: بسیج در حوزه سازندگی سرباز عمرانی کشور است و در محرومیت زدایی در کنار مردم محروم قرار قرار گرفته و در دفاع مقدس یک تکاور و یک تک ور و یک نیروی به تمام معنا تا دندان مسلح است ضمن اینکه در جنگ فرهنگی آماده و پا به کار و در حوزه رسانه با تشکیل گردان‌های سایبری، گردان های حوزه محور و پایگاه محور الهام گرفته است.

تدوین راهبرد ۱۰ ساله بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب باگرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) گفت : امسال چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال ۵۸ با تصویب سند اعتلای ۱۰ ساله که سال ۱۴۰۰ برشی یک ساله از سند ۱۰ساله خواهد بود، تقارن پیدا کرده است.

سرهنگ اکبری افزود: بر اساس سند ۱۰ساله که مورد تاکید قرار گرفته  چهار راهبرد در بسیج تعریف شده که ۲ راهبرد آن شامل تربیت هشت تا ۱۰میلیون بسیج انقلابی پای کار برای به دست گرفتن شاهراه های مسوولیتی مجموعه انقلاب که نتیجه حاصل زحمات ۴۲ سال مجموعه بسیج است، راهبرد پیش روندگی مجموعه بسیج در حوزه علمی، پژوهشی،  فرهنگی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی با رسالت حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی  است.

آمادگی بسیج برای کمک به پایداری امنیت

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: راهبرد سوم در بحث امنیت پایدار  است که امروز با توجه به تهدیداتی که ما به خاطر زندگی و سرحال بودن مجموعه انقلاب داریم بالاخره دشمنانی هم داریم، امروز این تهدیدات می‌طلبد که این راهبرد همیشگی مقابله با تهدیدات و به وجود آوردن فرصت دردل تهدید را ما به عنوان راهبرد  ببینیم.

او افزود: اعتلای گردان‌های امنیتی، اعتلای حوزه گشت محله محور، اعتلای حوزه کارهای امنیتی اطلاعاتی، اعتلای گردان های امام حسین(ع) و  راهبرد تعالی بخشی سازمانی است که کسی که می تواند کارهای بزرگ انجام دهد در مجموعه ساختار و سازمان بسیج در دل نواحی و ۱۵۰ حوزه مقاومت و پایگاه های مقاومت با تشریح حوزه سند اعتلاء، سند انتظار بسیج  یک رهیافت بزرگی دراین حوزه خواهیم داشت.

سرهنگ اکبری ادامه داد: همه مجموعه های راهبردی و  تاکتیکی و دیگر مسایل به عنوان سرآغاز هفته بسیج طرحی به نام حاج قاسم سلیمانی، کمافی السابق در حوزه کنترل بیماری منحوس کرونا است، اتفاق خواهد افتاد.

استمرار کمک های مومنانه برای کمک به مردم

او گفت:اجرای طرح کمک‌های مومنانه، تجلیل از بسیجیان نخبه، اجرای برنامه‌های حماسی در بحث زنده نگهداشتن یاد و نام خاطره شهدا با معرفی محلات و معرفی بزرگان، نخبگان، برترین های حوزه ورزش و مخترعین حوزه علمی و پژوهشی در بحث تولید فکر و انتقال اندیشه از بزرگترین برنامه‌های مورد تاکید است.

وی اظهار داشت: برنامه شاخص ویژه ای همصدا با سراسر کشور در سوم آذرماه با حضور اقشار مختلف بسیج در صحن بقعه احمد بن اسحاق (ره) برگزار می شود.

او ادامه داد:  معرفی ساز و کار بسیج‌ در شهرستان، حضور در مجموعه های بسیج، پایگاه مقاومت، پایگاه محوری عمل کردن، مسیر محور، حضور در نماز جماعت، دیدار با امام جمعه، فضاسازی معنوی و روحیه افزایی شهرستان در قالب هفته بسیج با حضور همه مسوولان و دلسوبرنامه‌های ما خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: شعار هفته بسیج که در بطن سند ۱۰ ساله بیرون آمده این است که "بسیج پاره تن مردم است"  و این کلام مبارک ولایت  بر تایید صفحه سند اعتلا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار