خبرهای داغ:

بازدید علمی دانشجویان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بیدک شهرستان بجنورد

بازدید علمی دانشجویان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بیدک شهرستان بجنورد در راستای طرح شهید برونسی بسیج کارگران و کارخانجات انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۷۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج بازدید علمی دانشجویان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بیدک شهرستان بجنورد در راستای طرح شهید برونسی بسیج کارگران و کارخانجات انجام گرفت.

این برنامه که در راستای طرح شهید برونسی بسیج کارگران و کارخانجات جهت آشنایی دانشجویان با ظرفیت های واحدهای تولیدی و همچنین شناخت برندهای کالاهای تولید داخل استان انجام گرفت جمعی از دانشجویان به همراه اساتید دانشگاه در قالب اردوی علمی بسیج داشجویی استان از تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیدک شهرستان بجنورد بازدید کردند.

سرهنگ خاکسار مدیر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در جلسه جمع بندی این بازدید اظهار داشتند:با بهتر شدن وضعیت کرونا در استان و در راستای طرح شهید برونسی و آشتایی اقشار مختلف جامعه با کالاهای تولیدی استان این برنامه برای سایر اقشار جامعه با همکاری بسیج کارگران و کارخانجات و سایر اقشار 22گانه بسیج در استان نیز انجام می گیرد تا هدف نهایی طرح که رونق تولید و فروش کالاهای داخل استان است برای حمایت از تولیدات داخل استان محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار