خبرهای داغ:
تبریز- اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مرحوم حضرت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۰۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در پیام تسلیت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت مرحوم حضرت آیت‌الله مجتهد شبستری آمده است:

انّا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری روحانی پارسا و فقیه برجسته، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به عمار آذربایجان معروف بود، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
مرحوم شبستری تمام طول عمر پربرکت خود را صرف آرمان های انقلاب و اسلام کرد و در سال ۸۸ با بصیرتی کم نظیر مقابل فتنه گران ایستاد.

مرحوم شبستری بعد از پیروزی انقلاب، مسئولیت‌هایی همچون نماینده ولی فقیه و امام جمعه آذربایجان شرقی، عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری را برعهده داشت و همواره منشا خیر و برکت برای مردم آذربایجان بود.

بدین وسیله فقدان این عالم جلیل القدر را خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده آن مرحوم و همچنین مردم ولایتمدار تبریز و آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها