خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت بسیج برای ترویج سبک زندگی اسلامی و استقلال و آزادی گفت: بسیج در گام دوم انقلاب برای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت به میدان می آید.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۹۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) که در حرم مطهر ایشان برگزار شد با اشاره به سوابق درخشان بسیج در تمام عرصه های انقلاب اظهار داشت: امام راحل از این نهاد بسیار راضی بودند و تمام تلاش باید بر این باشد که در گام دوم انقلاب نیز که رهبر آن را ترسیم کرده اند بسیج طبق راه تعیین شده قدم بردارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت امام راحل به پیروزی رسید و دریچه ای جدید برای همه آزادیخواهان بود گفت: با استقرار جمهوری اسلامی فصلی جدید در تاریخ باز شد که حرکت بشریت به سوی سعادت را هموار کرده است.

وی افزود: مسیر امام راحل همچنان ادامه دارد و با رهبری مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، هر چند که در دهه‌های گذشته نظام سلطه تمام توان خود را به میدان آورد تا مانع استقرار و موفقیت نظام مردم‌سالاری دینی در ایران شود، اما ملت ایران با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که با آن مواجه بود، توانست دشمن را شکست دهد.

سلیمانی با تاکید بر وظایف مهمی که بر دوش بسیج قرار دارد عنوان داشت: بسیج با تکیه بر وحدت و وجهه مردمی خود و با استفاده از تجربیات گذشته باید در عرصه‌های ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، استقلال، آزادی و مبارزه با فساد گام برداشته و همزمان با گام دوم انقلاب برای تبیین این موارد به میدان می آید. 

وی تاکید کرد: اجرای رزمایش کمک مومنانه، برپایی میزهای خدمت، حضور بسیجیان در شیفت‌های ایثار در واحدهای تولیدی و کارخانجات، آزادی ۴ هزار زندانی معسر غیر عمد با استفاده از ظرفیت خیرین و صدها برنامه دیگر در هفته بسیج در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات