استفاده از توان متخصصان داخلی برای نو سازی 20 واگن مسافری در شرکت ریل ترابر سبا

دهمین گروه ازواگن های مسافری بازسازی شده به دست متخصصان داخلی، همزمان با هفته بسیج در مدار خدمت رسانی قرار خواهد گرفت .
کد خبر: ۹۳۹۰۲۶۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دهمین گروه ازواگن های مسافری بازسازی شده به دست متخصصان داخلی، همزمان با هفته بسیج در مدار خدمت رسانی قرار خواهد گرفت .

بی‌تردید حمایت از تولید داخلی کشور منجر به رشد اقتصاد و توسعه ملی خواهد شد. از دیگر آثار آن نیز می‌توان به افزایش اشتغال، کاهش واردات غیرقانونی و افزایش کیفیت محصولات اشاره نمود. مجلس شورای اسلامی درادوار مختلف با تصویب قوانینی از جمله قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور» سعی در تحقق حمایت از تولید داخلی داشته است.  به هرتقدیر و با درنظر گرفتن تمامی جوانب باید این نکته را مدنظر قرار داد که در شرایط فعلی چاره‌ای جز تقویت تولید ملی وجود نداشته و باید به عنوان یکی از اهداف کلان اقتصادی مد نظر قرار گیرد.

شرکت ریل ترابر سبا وابسته به بنیاد تعاون بسیج از سال 1388 و  با هدف ارائه خدمات حمل و نقل  مزیت دار به آحاد مردم  فعالیت خود را آغاز نموده . این شرکت هم اکنون با دراختیار داشتن واگن های 4 ستاره غدیر و 3 ستاره نگین و همچنین واگن های اتوبوسی، در مسیرهای مشهد ، یزد، اصفهان، اهواز و تهران به ارائه خدمت می پردازد.

مهندس ساداتی مدیر عامل شرکت ریل ترابر سبا از تحویل دهمین گروه از واگن های بازسازی شده، مقارن با  هفته بسیج خبر داد و افزود"  10 واگن دیگر نیز تا  پایان سال 1400 در مدار خدمت رسانی قرار خواهد گرفت که کلیه اقدامات حوزه بازسازی آن تماما به همت متخصصین داخلی انجام شده است. ورود واگن های بازسازی شده  منجر به توسعه و افزایش ظرفیت جابجایی روزانه مسافرین خواهد گردید "

وی گفت :"واگن های نو سازی  شده از نوع  هشت کوپه ای و نه کوپه ای 4 نفره بوده که نسبت به کوپه های فعال در شبکه فعلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، دارای امکانات بیشتر و کوپه های بزرگتری هستند".

ارسال نظرات