تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» شامل روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان روز یکشنبه ۳۰ آبان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۰۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مراسم «یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» توسط مؤسسه‌ی پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه ۳۰ آبان‌ماه، با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه ادبیات و هنر دفاع مقدس، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» رونمایی می‌شود

همزمان با این مراسم، آئین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمامی مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

کتاب «تنها گریه کن»، شامل روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن است که به قلم اکرم اسلامی تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران منتشر شده است.

مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب، به‌صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR و همچنین شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظرات