رئیس هئیت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان‌ و فعالان اقتصادی کشور:
اسد الله بادامچیان افزود: لوح افتخار جشنواره ملی مالک اشتر بسیج و این تقدیر و تشکرحکایت از دید آگاهانه و قوی مسئولان بسیج دارد، که اشراف کافی دارند و می‌بینند که چگونه این مجموعه صادقانه برای انجام وظیفه بسیجی‌ دور هم جمع می شوند.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۶۸
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
این تقدیر و تشکر حکایت از دید آگاهانه و قوی مسئولان بسیج دارد

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج ،دکتر اسد الله بادامچیان رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و دبیر حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج اصناف کشور در پی کسب موفق ترین هئیت اندیشه ورز بسیج در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر، عنوان کرد:انتخاب موفق ترین هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بسیار ارزشمند است و نسبت به عملکرد اولین مسئله این است که یک انسجام بین بسیجیان در اصناف پدید آورده است و یک گستره نیروی انسانی بسیجی در سراسر کشور ایجاد شده است. در مسائل گوناگون مثل کمک رسانی سیل، زلزله‌های گوناگون، مقابله با کرونا توانسته همه‌ی اصناف را به خدمت بگیرد و خدمات ارزشمندی را تقدیم کردند.

اسد الله بادامچیان افزود: لوح افتخار جشنواره ملی مالک اشتر بسیج و این تقدیر و تشکرحکایت از دید آگاهانه  و قوی مسئولان بسیج دارد، که اشراف کافی دارند و می‌بینند که چگونه این مجموعه صادقانه برای انجام وظیفه بسیجی‌ دور هم جمع می شوند.

وی بیان کرد: در بین همه‌ی خوبان خوب کار کردن خودش یک توفیق الهی است، ضمن اینکه یک به اصطلاح پیروزی و موفقیت است؛ این حاصل برکت روح جمعی و با صفای دوستانی است که در هئیت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی هستند. هئیت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی عملکرد بسیار خوبی در سال گذشته داشت و به لطف خدا  امسال به موفق ترین رده بسیج هئیت اندیشه ورز در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج مطرح شد.

بادامچیان3

دبیر حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: مجموعه بسیج در پی مسائل مادی و بهره وری دنیوی برای خودش نبود، در جهت حرکت بسیجی برای حل مسائل جامعه با کمک اصناف و بازاریان و انجام رهنمود های  ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) و کوشش در جهت استقلال اقتصادی ایران و رهایی از وابستگی ها انجام وظیفه کرد.

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در خصوص عملکرد هیئت اندیشه ورز عنوان کرد: مسئله ماسک به منظور مقابله با ویروس کرونا موضوع مهم کشور بود هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بدون آنکه خودش متصدی باشد، با کمک تولید کنندگان ماسک تولید کردند. هیئت اندیشه ورز با مواظبت و مراقبت نه تنها هیچ اختلال و مشکلی در مسئله تأمین ماسک به وجود نیامد، بلکه ارزان هم شد.

وی افزود: در مسئله دستگاه های اکسیژن ساز خدماتی که در این زمینه انجام شد بسیار مهم است. در جریان وارد کردن واکسن با کمک بخش خصوصی و بسیج مردمی وارد کار شدیم تا یک تامین کافی باشد.

اسد الله بادامچیان در ادامه فعالیت هایی که هئیت اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور انجام داده است، بیان کرد: مسئله قطعات و پشتیبانی دستگاه های مربوط به تولید ماسک و اکسیژن و انواع چرخ های دستی که در چند شهر استان پدید آمد فکر و یاری کردند.

وی بیان کرد: مسئله ورود طلای خام و ساخته نشده و مسئله ی ورود ارز به کشور و درآمد ارزی بدون اینکه خودش در این کارها دخالت کند، مراقبت ها و نظارت ها را اجرا کرد.

وی در پایان افزود: با گسترش فرهنگ بسیجی و همچنین مسئله ی هماهنگی و همفکری با هم یک زنجیره ی گسترده ی بسیجی در سراسر کشور توجه داشته است. در حالی که امام (ره) اصناف و بازاریان را بازوی ستبر انقلاب اسلامی میدانند و تقدیم شهیدانی همچون شهید عراقی ها، شهید امانی ها و خاطره این عزیزان که اسوه‌های تدین و تقوا در میان سود و منافع تجارت و کسب و کار بودند خدمت بزرگی است که انجام دادند.

ارسال نظرات