با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه نهایی کتگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، فضای بصری شهرهای این استان رنگ و بوی شهادت گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۶۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام، فضای بصری شهرهای این استان رنگ و بوی شهادت گرفت.

رنگ و بویی که خبر از یک اتفاق بزرگ در استان ایلام می‌دهد و این اتفاق باز نشر گفتمان ایثار و شهادت است، گفتمانی که امروز فضای بصری استان ایلام را معنوی کرده است و نصب پلاک‌های نمادین شهدا در خیابان‌ها، مردم را به خیابان کشانده تا با زیارت سیمای شهدای خود با آنان تجدید میثاق دوباره ببندند که در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهروی امام خود"مقام معظم رهبری" برای حراست از کیان دین و کشور لحظه‌ای درنگ نکنند. استقرار نمادین پلاک شهدای استان ایلام که به جهت فضا سازی استقبال از اجلاسیه نهایی 3 هزار شهید ایلامی انجام شده است.

به گفته محمد سلطانی رئیس روابط عمومی شهرداری ایلام درحال حاضر 20عدد پلاک نمادی ارتفاع 2و نیم متر حاوی تصاویر شهدای شاخص استان ایلام بوده و در آینده نزدیک نیز 54 اِلمان حاوی تصویر شهدا به صورت بنر و تابلو در بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام نیز نصب خواهد شد.

وی هدف از استقرار پلاک‌های نمادین شهدا در خیابان‌های ایلام را علاوه بر زمینه سازی و استقبال از اجلاسیه نهایی کنگره 3 هزار شهید استان ایلام، بازخوانی گفتمان ایثار و شهادت و آشنایی نسل کنونی با رشادت و از خود گذشتگی رزمندگان دوره دفاع مقدس دانست و گفت: انتقال گفتمان ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل کنونی و فردای کشور از اهداف استقرار پلاک نمادین در خیابان‌های ایلام است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات