خبرهای داغ:
با همکاری پایگاه بسیج طلاب شهرستان میبد؛

نشست «مرد عرفان و عمل» در میبد برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمد علی علاقبند یزدی در موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا (سلام الله علیها ) میبد با عنوان «مرد عرفان و عمل» برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۴۵
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت ایام درگذشت عالم ربانی سید محمد علی علاقه بند، معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا (سلام الله علیها ) میبد با همکاری پایگاه بسیج طلاب این شهرستان، مراسم بزرگداشتی با سخنرانی خانم بی بی مرضیه نقیب القراء با رعایت ضوابط بهداشتی به صورت حضوری برگزار کرد.

در این نشست خانم نقیب القراء از شاگردان آیت الله علاقه بند، اظهار کرد: مهمترین اصل در زندگی این عالم بزرگوار، ساده زیستی و خدمت به مردم بود، به گونه ای که درب خانه ایشان همیشه به روی مردم باز بود و به هر طریقی که برایشان ممکن بود باری از دوش مردم برمی داشتند .

استاد حوزه خواهران افزود: ایشان بسیار متواضع و خوش رفتار بودند و مراقبت عجیبی برای نماز داشت. در اواخر عمر که توان ایستادن نداشتند و از ویلچر استفاده می کردند، برای نماز مقید بودند که به هر سختی که شده در محراب بایستند و نماز را اقامه کنند.

وی اظهار کرد آیت الله علاقه بند همواره گوش به فرمان رهبری بود و ایشان را نائب بر حق امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می دانست و همواره توصیه می کرد که پشتیبان رهبر باشیم.

در پایان خانم نقیب القراء پاسخگوی سؤالات طلاب در زمینه مباحث اخلاقی بود و تاکید کرد: وظیفه ماست که این عالمان بزرگوار را بشناسیم و در کارها به آنان اقتدا کنیم.

ارسال نظرات