فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه باید از فرصت کنگره۳ هزار شهید استان برای بیان ناگفته های دفاع مقدس در ایلام به بهترین نحو استفاده شود، گفت: همه آحاد مردم و مسئولان استان باید برای برگزاری باشکوه این آئین به میزبانی استان تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۲۳
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار  دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: مردم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی داشتند و با ایثار و فداکاری خود در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردند.

فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس ضمن دفاع از کیان اسلامی، سرزمین خود را ترک نکرده و پذیرای مهاجران دیگر مناطق جنگ زده کشور نیز بودند، افزود: تقدیم سه هزار شهید گلگون کفن برای دفاع از کشور در دوران فداع مقدس، نشان دهنده اوج ایثار و شهادت طلبی مردم این استان است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۳ هزار شهید استان ایلام، یادآور شد: کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام، فرصتی در جهت انعکاس فداکاری و مقاومت مثال زدنی مردم استان در دوران هشت سال دفاع مقدس است و امید است که در این کنگره ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش استان ایلام در دفاع مقدس نیز مورد توجه قرار گیرد.

سردار القاصی مهر ابراز کرد: برگزاری کنگره شهدا، یک کار سنگین است و برای اینکه یک کار بزرگ در شان و منزلت مردم و استان انجام گیرد، باید از آبرویمان هم برای این کار بگذاریم که حق استان ادا شود، چرا که به طور قطع برگزاری این کنگره در رسانه ها، شبکه های مختلف و فضای مجازی منعکس می شود، باید تمام توانمان را به کار گیریم تا کنگره ای پربار و به یاد ماندنی در استان برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام افزود: کنگره فرصتی است که رشادتها، فداکاری ها و مقاومت‌های مردم استان بعد از گذشت سال ها از دفاع مقدس به گوش مسئولین و  مردم اقصی نقاط کشور برسد، برای تحقق این امر، همه باید پای کار باشند، هر کس هر کاری که می تواند انجام دهد، هر کس به هر طریقی بتواند یک قدم کوچک برای کنگره بردارد، در واقع به شهدا ادای دین کرده است.

وی با تاکید بر انعکاس خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: بسیاری از مردم کشور  هنوز از اقدامات زمان دفاع مقدس در حوزه عملیات ها، پشتیبانی، آوارگی و ... به خوبی آگاهی ندارند و باید از فرصت کنگره برای بیان ناگفته های ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، به بهترین نحو استفاده کرد.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه امروز ما با وجود این همه دشمن، در سایه امنیتی که شهدا برایمان رقم زده اند، قرار گرفته ایم، گفت: شهدا و خانواده های شهدا دین بزرگی بر عهده همه ما دارند و باید از این فرصت برای معرفی و زنده نگاه داشتن یاد و نام هشدا در سطح شهرستان ها و مناطق مختلف استان استفاده کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا با اینکه فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند، اما همچنان پای نظام و انقلاب هستند و امروز باید قدر خانواده های معظم را شناخت که با مقاومت و ایستادگی خود، الگوی صبر و مقاومت هستند.

ارسال نظرات