رئیس حوزه قضایی عقدا گفت: با همت شورای حل اختلاف عقدا و ایجاد صلح و سازش در پرونده یکی از کارخانه‌های کاشی علاوه بر راه اندازی مجدد کارخانه بعد از 7 سال از ورود قریب به 100 پرونده قضایی جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۰۰
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدحسین دهقان طزرجانی در این رابطه به خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: با تلاش بیش از یکسال کارکنان شورای حل اختلاف در پرونده یک کارخانه کاشی که به علت بدهی و اختلاف نظر مدیران منجر به تعطیلی شده بود صلح و سازش برقرار و با واگذاری کارخانه از سوی مالکین به شخص دیگری این واحد تولید بعد از هفت سال تعطیلی بازگشایی شد.

وی با بیان این‌که با شروع بکار مجدد این کارخانه کاشی از ورود قریب به ۱۰۰ پرونده به دستگاه قضا جلوگیری شده است، افزود: با بازگشت این کارخانه به چرخه تولید در آینده نزدیک علاوه بر پرداخت بدهی کارگران پس از حدود ۱۰ سال، بدهی کامل طلبکاران نیز پرداخت می‌شود.

رئیس حوزه قضایی عقدا در ادامه تصریح کرد: با جلوگیری از انحلال کارخانه، منافع مالی حدود ۸۰ سهام دار که در مخاطره بود حفظ شد و ۲۰۰ کارگر نیز به شغل خود بازگشتند.

دهقان طرزجانی در رابطه با تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی بیان کرد: با ایجاد ظرفیت‌های جدید و فعال کردن ظرفیت‌های معطل مانده در بخش تولید می‌توان از آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی در این حیطه جلوگیری کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوان با همکاری و تعامل دستگاه قضا با دستگاه‌های متولی گام موثری در جهت پیشبرد اهداف متعالی در حوزه اشتغال و رفع موانع تولید برداشت.

ارسال نظرات