خبرهای داغ:

نشست بصیرتی در ناحیه شیروان برگزار شد

این نشست بصیرتی در محل نمازخانه ناحیه شیروان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۷۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

 

یه کزارش خبرگزاری بسیج مسئول معاونت تربیت و آموزش صالحین بسیج سپاه شیروان در این نشست بصرتی گفت : ملت ایران دیدند که سردار سرافراز اسلام نماد انسانیت،شرافت و مبارزه با تروریسم به دست طالبان اصلی تروریسم، آمریکای جنایتکار که جز جنایت و غارت و کشتن چیزی ندارد به شهادت رسید، که امیدواریم تمام بساط این ظلم و جور به زودی در سراسر جهان برچیده شود.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی افزود:  امروز شرایطی پیش آمده که دشمنی که نتوانسته در عرصه جنگ سخت ما را شکست دهد به جنگ نرم روی آورده، فرهنگ ما را نشانه گرفته و به خانه‌های ما نفوذ کرده و در تولید محتوا با جنگ سایبری رسانه‌ای ما را هدف قرار داده است که باید ما سواد رسانه‌ای خود را بالا ببریم و به تولید محتوا اهمیت دهیم تا این دشمنان کینه توز نتوانند به اهداف پلیدشان برسند.

وی با تصریح بر اینکه  دشمن  برای توقف انقلاب اسلامی برنامه دارد، خاطرنشان کرد:  بیش از ۸۰ درصد عامل فروپاشی آمریکا انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی چیزی را به دنیای بشری عرضه می کند که اندیشمندان دنیای بشری را به فکر وا داشته است.

وی ادامه داد آحاد ملت ایران در بسیج عضویت دارند و آن را متعلق به خود می دانند  لذا در فعالیت های مختلف بسیج به صورت داوطلبانه شرکت می کنند که با ابلاغ  گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری،  بسیج با رویکرد تحولی وارد عرصه فعالیت شده است و در سرآغاز این تحولات تشکیل دولت انقلابی است که  شاهد بودیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود  به موضوع نفت کش ایرانی  اشاره نمود و بیان داشت دشمن آخرین ترکش های خود را زد و با حضور دزدان دریایی سعی در سرقت نفت ایران داشت که با حضور مقتدر پاسداران دلاور، نفتکش ایران نجات یافت و در مقابل دزدان آمریکایی مقتدر ایستادند.

وی افزود: این تقابل تا زمانیکه ایران، ایران اسلامی است و آمریکا استکباری است، وجود دارد. اکثر راهبردهای آمریکا غلط و محکوم به شکست است و آمریکا یک کشور شکست خورده است و بدترین دوران حیاتش را سپری می کند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین در پایان گفت: اعتماد به آمریکا و وابسته کردن اقتصاد به مذاکرات خارجی و شرطی کردن آن به بیرون یک عبرت بزرگ از دولت قبل است که باید دولت سیزدهم به آن توجه کند که بحمدالله این نگاه در دولت سیزدهم وجود دارد. باید اقتصادمان را از درون بازسازی کنیم، استفاده از ظرفیت‌های کشورهای منطقه‌ای اقتصادمان را پویا  کنیم تا مردم ثمرات مقاومت را هر چه بیشتر لمس نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها