معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خیران، پارسال با همه نوسانات و مشکلات اقتصادی ۳ هزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی اهدا کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۴۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه مهاجرانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز در همایش ملی "بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز" اظهار داشت: دولتی‌ها می‌آیند و می‌روند، آمدن و رفتن رسم واقعی دنیاست، اما آنچه باقی می‌ماند کار نیکوست.

وی ادامه داد: خیران وقتی صحبت از رنج کودک و نداشتن می‌شود، راحت و بی ریا اشک می‌ریزند، این یعنی لطف خداوند در حق افرادی که دل آن‌ها مانند آینه است. نیکوکاران کسانی هستند که برخی از اشعار را معنا کرده اند، جنس خیران از رضای خداوند و بزرگواری است. اگر یک نفر به اعتماد ایران و ایرانی لطمه می‌زند، خیران این اعتماد را برمی گردانند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خیران کلاس‌های اعتماد و آگاهی می‌سازند، افزود: در بیشتر استان‌ها مانند خوزستان، گلستان، ایلام و زنجان اقدامات خوبی به کمک نیکوکاران بزرگوار صورت گرفته است؛ نیکوکارانی که فقط به دانش آموزان این آب و خاک فکر می‌کنند.

بیست و سومین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور امروز به صورت مجازی و همزمان در استان‌ها برگزار شد. این جشنواره هر سال به منظور تکریم خیرین نیک اندیش و به شکرانه سخاوت آنان در انجام کار‌های خیر به عنوان یک افتخار ملی برگزار می‌شود.

اجرای این جشنواره ملی، استانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برنامه ریزی شده است. این همایش ملی در محل سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی و همزمان به صورت نشست تصویری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات