خبرهای داغ:
شاهچراغی استاندار قم با اشاره به اینکه امروز قدرت ایران اسلامی درمقابل چشم دشمنان است، افزود: در روز‌های اخیر نیز قدرت رزمندگان اسلام در مقابله با دزدی دریایی آمریکایی‌ها به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۱۶
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی امروز در آیین تجلیل از رزمندگان لشکر عملیاتی امام علی ابن ابی طالب (ع) در باغ موزه دفاع مقدس قم، بیان کرد: آمریکایی‌ها اکنون بعد از ۲۰ سال با خفت و خواری از افغانستان خارج شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در یمن عده‌ای از مستضعفان به پیروی از انقلاب اسلامی تا عمق خاک عربستان را مورد تیررس خود قرار دادند و اگر مارب سقوط کند، قدرت آنان که به پیروی از انقلاب اسلامی راه مقاومت را انتخاب کردند بیش‌ازپیش نمایان خواهد شد.

شاهچراغی گفت: در فلسطین نیز مجاهدان با نگاه به انقلاب اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، در سوریه هم که نقشه‌های دشمن شکست خورد.

وی با اشاره به این که امروز قدرت ایران اسلامی درمقابل چشم دشمنان است، افزود: در روز‌های اخیر نیز قدرت رزمندگان اسلام در مقابله با دزدی دریایی آمریکایی‌ها به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به این‌که نیروی انسانی محور این موفقیت‌هاست، افزود: شجاعت، صفا و صمیمت رزمندگان اسلام موجب شکل‌گیری آمادگی همیشگی برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی شده‌است.

استاندار قم تاکید کرد: از اصلی‌ترین عوامل موثر در پیروزی‌های دفاع مقدس نیز، همدلی و یکدلی رزمندگان بود.

وی بیان داشت: رزمندگان‌ما در ماموریت‌های خود علاوه بر تلاش‌های فراوان برای تامین امنیت، جلوه‌های صفا و صمیمیت را به نمایش می‌گذارند.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیاز است تا پاسداران در فضای حقیقی و مجازی به تقویت باورها، اعتقاد‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی بپردازند.

وی همچنین پاسداران را به توجه هرچه بیشتر نسبت به خانواده تاکید کرد و بیان داشت: فرزندان در محیط خانواده‌ای که آرامش بر آن حاکم است می‌توانند به خوبی تربیت شوند.

وی در پایان سخنان خود در خصوص پذیرش مسئولیت استانداری قم نیز گفت: فقط از باب سربازی و عمل به تکلیف این ماموریت جدید را قبول کردم و امیدوارم بتوانم در این عرصه خدمتگزار خوبی برای مردم شریف قم باشم.

لشکر عملیاتی مردم پایه امام علی ابن ابی طالب (ع) طی سه‌سال گذشته در قالب ماموریت محوله نقش مهمی در تامین امنیت مناطق شمالغرب کشور را برعهده داشت.

جلوگیری از ورود اشرار و ضد انقلاب و همچنین جلوگیری از ورود و خروج کالا‌های قاچاق در مرز‌های شمالغرب از جمله ماموریت‌های این لشکر در مناطق یاد شده بود.

در کنار انجام ماموریت‌های مورد نظر برای برقرار امنیت پایدار در منطقه شمالغرب، خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های مهمی بود که طی مدت ماموریت توسط پاسداران لشکر امام علی ابن ابی طالب (ع) انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها