خبرهای داغ:
مراسم زنگ ایثار و مقاومت مدرسه شاهد نرجس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز گرامیداشت شهید والا مقام محمد حسین فهمیده برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۷۰۵۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج:آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور جناب سرهنگ حقانی دشتی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت اسفراین  و  سرپرست آموزش و پرورش در دبیرستان شاهد نرجس اسفراین برگزار شد.

در این آیین، سخنرانی سرپرست  آموزش وپرورش، اجرای سرود دانش‌­آموزی، سخنرانی جناب سرهنگ حقانی دشتی و مراسم اهدای گل بر یادمان شهدای دانش‌­آموز و فرهنگی توسط تعداد منتخب از دانش‌­آموزان به صورت نمادین انجام شد. 

براساس این شیوه نامه، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در میان دانش آموزان و فرهنگیان، صیانت از میراث ارزشمند شهدای والامقام، ایثارگران و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز گرامیداشت شهید والا مقام محمد حسین فهمیده و زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان کشور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اسفراین عنوان کرد: این رویداد تاریخی و ملی به‌عنوان تجربه‌ای بی‌نظیر و میراثی گران‌بها برای تقویت روحیه خودباوری و امید نسبت به آینده در جوانان و نوجوانان مورد تاکید قرارگرفته است

وی تاکید کرد: اجرای این برنامه در ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت درمیان دانش آموزان و فرهنگیان، صیانت از میراث ارزشمند شهدای و الامقام، ایثارگران وگرامیداشت چهل و یکمین سالروز نکوداشت شهید محمد حسین فهمیده و زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان کشوردر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها