خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد

حجت الاسلام نوروزی گفت: به همت خیرین و با کمک موقوفات استان، ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۱۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

قزوین_حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به آزادسازی زندانیان به همت اوقاف استان بیان کرد: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از برنامه های اوقاف طی سال های اخیر بوده و امسال نیز برای میلاد پیامبر اعظم(ص) برنامه ای با همین محتوا در ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت داشتیم.

وی گفت: در همین راستا اقدامات مقدماتی این امر در ایام ربیع الاول انجام شد و طی چند روز اخیر ۱۲ نفر از محکومین جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: آزادسازی زندانیان در چند مرحله انجام شده و یا خواهد شد که در این مرحله ۱۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند و میزان بدهی مالی آنها پرداخت شد.

طرح «زائرین رضوی» با اعزام ۲۰ مدافع سلامت به مشهد مقدس اجرا می شود

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: منابع این امر بخشی از طریق خیرین و بخشی از طریق موقوفات تامین شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف استان قزوین افزود: یکی از برنامه های این معاونت در راستای قدردانی از تلاش جامعه سلامت و کادر درمان استان، اعزام ۲۰ نفر از مدافعین با عنوان «طرح زائرین رضوی» به مشهد مقدس است.

حجت الاسلام نوروزی اضافه کرد: روز شنبه ۱۵ آبان ماه سال‌جاری این زائرین مدافع سلامت به زیارت امام هشتم مشرف خواهند شد. این طرح هرساله برای زایر اولی ها اجرا می شد اما امسال با توجه به شرایط موجود و فداکاری مدافعین سلامت، این طرح شامل حال کادر درمان شد.

 

انتهای پیام/1010

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار