معاونت بین المللی سازمان بسیج به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۹۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاونت بین المللی سازمان بسیج به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه ای را صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

"سیزده آبان فرو ریختن هیمنه ى سلطه ى آمریکائى و استکبار آمریکائى در ایران و در جهان بود."
امام خامنه ای (مدظله العالی)


یوم الله 13 آبان نقطه عطف تاریخ بشر در نابودی هژمونی و هیمنه پوشالین استکبار جهانی است. روزی که فرياد حقانيت انقلاب اسلامي ايران در اقصي نقاط جهان طنين انداز شد و این كلام پیر جماران، خمینی كبیر (ره) را بر طلیعه این قیام نگاشت كه «سیزدهم آبان انقلاب دوم ایران بود».


پیام سیزدهم آبان استکبار ستیزی و سلطه گریزی است که با عبور از مرزها و تجلی در جغرافیای جهانی و صحنه‌های عمل ملت های آزاده و حق طلب، محصول عملكرد انقلابی ایران اسلامی در مبارزه با نظام سلطه و استكبار و نماد آن یعنی شیطان بزرگ و طاغوت های عصر به شمار می آید. سیزدهم آبان به همه ملت‌های آزادی‌بخش نشان داد هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگتر باشد، می‌توان با توکل به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها و با مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد.


امروز جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت های معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، با اقتدار گام در چهل ساله دوم نهاده و برهة تاریخی‌خویش را تجربه و در مقابل، ‌استکبار جهانی به سمت افول و فروپاشی حرکت می‌کند. بی تردید این سعادت الهی مرهون روحیه شهادت طلبی و ایثار و استکبار ستیزی و از برکات ارزشمند مقاومت است.


معاونت بین الملل سازمان بسیج ضمن گرامی داشت یوم الله 13 آبان، تأکید دارد این روز، روز مبارزه با استكبار جهانی و افشاگر جنایات آنان علیه ملت‌های مستضعف در اقصی نقاط عالم است.


والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

ارسال نظرات