خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

امنیت پایدار، دستاورد تعامل نیروهای مسلح است

حجت الاسلام معبودی گفت: امروز در کنار نیروی زمینی ارتش، با همکاری سازمان بسیج و سپاه پاسداران، جهت ایجاد امنیت پایدار کشور تلاش می کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۹۲
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در دیدار با فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی، بیان کرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ارتش و سپاه پاسداران همواره در کنار هم بوده و باهم و دست در دست يکديگر به انجام وظایف خود پرداخته‌اند و در دوران هشت ساله دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نیز این توفیق را داشته‌ و طی چندین عملیات مشترک به دفاع از میهن عزیز اسلامی پرداختند.

وی در ادامه افزود: در دوران دفاع مقدس، در طرح عظیمی که به همت شهید صیاد شیرازی صورت گرفت، گردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عملیاتی «جفیر» همراه با رزمندگان نیروی زمینی ارتش تحت عنوان گردان‌های قدس انجام وظیفه کردند و خاطرات آن دوران‌ همواره در ذهن تمامی رزمندگان ماندگار است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی طی عملیاتی در خط مقدم و در منطقه سومار رشادت یک افسر نیروی زمینی ارتش در آن شب عملیات، هرگز از ذهن رزمندگان و اهالی آن منطقه روستایی بیرون نخواهد رفت که چگونه‌ با جانفشانی عظیم منجر به بازپس‌گیری آن منطقه از رژيم بعثی عراق شد.

وی بیان کرد: امروز در کنار نیروی زمینی ارتش، با همکاری سازمان بسیج و سپاه پاسداران و به برکت نظام جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان، جهت ایجاد امنیت پایدار کشور پهناور ایران اسلامی در سطح منطقه، کشور و همچنین در سطح استان قزوین تلاش می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاح الامر(عج) استان قزوين در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی گفت: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌بایست همواره به تلاش و مجاهدت جهت حفظ و ايجاد امنیت در کشور بپردازند تا نعمت بزرگ آرامش همواره در زندگی مردم عزیز میهن اسلامی برقرار گردد.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها