خبرهای داغ:

برگزاری کلاس نفوذ و خیانت در تاریخ اسلام

کلاس نفوذ و خیانت در تاریخ اسلام در محل نمازخانه پایگاه شهید ایزانلو شیروان با حضور فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت حوزه حضرت خاتم الانبیاء(ص) بر گزار گردید.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۵۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه حضرت خاتم الانبیاء (ص) ضمن هوشیاری و لزوم بالا بردن دانستنی ها و آموزش های مرتبط با نفوذ در تاریخ اسلام گفت : مقام معظم رهبری(مد ضله العالی) سال‌هاست درباره نفوذ صحبت می‌کنند ، در تاریخ  شخصیت‌هایی در اسلام  وجود دارند که مصداق نفوذ هستند، همچون ابوموسی اشعری که  یکی از نمونه‌های این بحث است تا انجا که امام علی (ع) در قنوت نمازش علاوه بر بنی‌امیه، او را هم لعن می کند.

سروان پاسدار محمد باقر نیازی افزود : در لشکر امیرالمؤمنین (ع) نیز نوعی فروپاشی درونی دیده می شد که این فروپاشی به دلیل اثرگذاری نفوذی‌های معاویه در لشکر است؛ امام می‌فرمایند: ( این درخت را باید از ریشه زد)، در بحث نفوذ شما ابوموسی اشعری را می‌بینید که دوتابعیتی است و بعد از پایان مسئولیتش در کوفه به شام می‌رود و اصلاً در آنجا زندگی می‌کند.

وی تصریح کرد : وقتی حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید، مقام معظم رهبری در نخستین سخنرانی‌شان بعد از این ماجرا، به کشورهای منطقه اشاره می‌کنند و می‌گویند تا وقتی علیه ما اقدام عملی نکنید، دشمنی‌ای با شما نداریم ، این همان رویکرد امام علی (ع) در مواجهه به خوارج بود ؛ در حال حاضر باید بدنه جهان اسلام را برای مقابله با دشمنان مشترک مانند صهیونیسم متحد کنیم .

فرمانده حوزه حضرت خاتم الانبیاء (ص)  تقلید ائمه اطهار (ع) را به عنوان بهترین الگو برای مسلمانان جهان عنوان نمود و گفت: یکی از مهم‌ترین درس‌های ائمه معصومین، اتحاد و ظلم ستیزی است و باید مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی در سایه وحدت سر لوحه کار مسلمین جهان باشد.

سروان پاسدار محمد باقر نیازی با اشاره به توطئه دشمنان علیه مسلمانان در طول تاریخ اظهار کرد: امروز نقشه دشمنان این است که بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و آن‌ها را به جان هم بیندازند و توطئه‌های خود را به پیش ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها