کاظم اولیایی:

استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای صدور مجوز حرفه‌ای تعهد دادند

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: هر زمانی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بخواهد می‌تواند مجوز حرفه ای صادرشده برای سه باشگاه را باطل کند.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۱۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها با اشاره به مشکلات در مسیر صدور این مجوز برای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور گفت: باید گفت که در کمیته بدوی سه باشگاه مجوز حرفه‌ای را نتوانستند بگیرند اما در کمیته استیناف، آنها تعهداتی دادند تا فعلاً بتوانند در مسابقات شرکت کنند و ببینیم در آینده چگونه مشکلات خود را حل می‌کنند.

اولیایی درباره تکرار مشکلات حقوقی و بدهی‌های مالی این باشگاه‌ها و عدم توجه به این موضوع برای صدور مجوز حرفه‌ای تاکید کرد: امسال شرایط به گونه دیگری فرق کرده است. هر زمانی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بخواهد می‌تواند این مجوز را باطل کند. این باشگاه‌ها تعهد دادند ظرف کوتاه‌ترین زمان مشکلات را حل کنند. اگر این کار را نکنند می‌توانیم اقدام جدیدی برایشان انجام دهیم.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری آقای رئیسی جلسه‌ای با خبرگان ورزشی داشت که دو قول داد. او ابتدا اعلام کرد وزیر ورزش از افراد ورزشی خواهد بود. قول دوم هم این بود که فوتبال حرفه‌ای را به بخش خصوصی بدهد و دولت در آن دخالت نکند. اینکه رئیس مجمع دو باشگاه یک نفر است مورد قبول فیفا نیست و انشاءالله دولت در امر واگذاری‌ها تلاش کند تا این مشکلات از بین برود.

ارسال نظرات