خبرهای داغ:
هدف از تولید نرم افزار نقشه راه، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و تمامی مراحل تولید این نرم افزار به صورت جهادی انجام شده تا بتوانیم میزان جوایز دوره را افزایش داده و مخاطبین خود را برای شرکت در دوره تشویق کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۰۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص گفتمان سازی انقلاب و آشنایی هر چه بیشتر جوانان با بیانیه گام دوم انقلاب، نرم افزار اندرویدی «نقشه راه» تهیه گردیده است. در این نرم افزار مطالب متنی و تصویری در رابطه با بیانیه گام دوم انقلاب به صورت مرتب و دسته بندی شده گردآوری گردیده و در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد که با پرداختن به این موضوع مهم و تحلیل و تبیین آن، مخاطب را با زوایای مختلف بیانیه گام دوم آشنا می‌کند.


محمد صادق رخ افروز دبیر اجرایی نرم افزار نقشه راه (بیانیه گام دوم انقلاب) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: این نرم افزار توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی و با حمایت نهادهایی همچون آموزش و پرورش، سپاه، آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم و سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا آماده شده است.

وی بیان داشت: هدف از تولید این نرم افزار، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و تمامی مراحل تولید این نرم افزار به صورت جهادی انجام شده تا بتوانیم میزان جوایز دوره را افزایش داده و مخاطبین خود را برای شرکت در دوره تشویق کنیم.

 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: این نرم افزار که در مرداد ماه سال ۱۴٠٠ رونمایی شد، دوره‌ای آزمایشی با حضور ۱۸۲ شرکت کننده از ۲۸ استان برگزار شد و به ۳٠ نفر که موفق به گذراندن کامل دوره شدند، گواهی پایان دوره برایشان صادر و به پنج نفر از شرکت کنندگان جوایز یک میلیون ریالی اعطا خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: پس از موفقیت آمیز بودن این دوره آزمایشی، نرم افزار در کافه بازار قرار گرفت و هم اکنون می‌توانید این نرم افزار را از کافه بازار و از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.rzv.tabas.naghsherah&ref=share

وی عنوان کرد: ویژگی های نرم افزار این نرم افزار که می‌توانیم به قطع آن را به عنوان یک نرم افزار جامع، به مخاطب معرفی کنیم به شرح ذیل است:
1- طراحی زیبای صفحات به همراه انیمیشن
2- قابلیت تعیین نوع فونت و اندازه متن‌ها
3- جامع بودن (با وجود بخش‌های کلیپ های برگزیده، متون برگزیده، مبانی قرآنی و محتوای دوره)
4- دسترسی به محتوای دسته بندی شده از بیانیه گام دوم به همراه فایل های صوتی برای هر بخش
5- دارای دو نوع محتوای متنی و تصویری برای هر جلسه از دوره
6 - به همراه آزمون و مسابقه از مطالب مطرح شده در جلسات.

 دبیر اجرایی نرم افزار نقشه راه افزود: مخاطب می‌تواند با شرکت در دوره تبیینی- تحلیلی بیانیه گام دوم انقلاب، از محتوای متنی و تصویری که بصورت هفده جلسه آماده شده بهره مند شده و در آزمون هر جلسه شرکت کند و امتیاز کسب نماید.

رخ افروز عنوان کرد: این نرم افزار منسوخ نخواهد شد زیرا با وجود بخش‌های کلیپ‌ها و متون برگزیده و اضافه کردن دو بخش تحلیل‌ها و گفتارها و همچنین خودآزمایی از بیانیه گام دوم در نسخه‌های بعدی، این نرم افزار را ارتقا و بروز می‌کنیم.

وی در پایان گفت: شرکت کنندگان عزیز، فقط تا ۲٠ بهمن ماه ۱۴٠٠ فرصت دارند تا با گذراندن آزمون‌ها و شرکت در دوره تبیینی تحلیلی، از جوایز ارزنده آن بهرمند شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها