خبرهای داغ:

توزیع بیش از 10 هزار پک لوازم التحریر و 200 تبلت در بین دانش آموزان سمنانی

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: سپاه و بسیج خلق‌کننده حماسه‌های بی‌بدیل و تئوری خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان خود یعنی همان مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۹۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: سپاه و بسیج خلق‌کننده حماسه‌های بی‌بدیل و تئوری خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان خود یعنی همان مردم هستند.
وی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم سپاه و بسیج خدمت به نیازمندان و آسیب دیدگان است تصریح کرد: در همین راستا و در دو ماهه شهریور و مهر بیش از 10200 پک لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با اشاره به لزوم تهیه تبلت و گوشی هوشمند جهت تحصیل دانش آموزان نیازمند نیز افزود: همچنین در این ایام 210 عدد تبلت نیز تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
مهدی کاشفی با اشاره به اینکه ارزش هر پک لوازم التحریر بیش از 400 هزار تومان بوده است افزود: اقلام توزیع شده به همت سپاه، گروه های جهادی، اقشار مختلف بسیج، پایگاه های مقاومت، خیرین و کمک های مردمی تهیه شده است.
وی با اشاره به حمایت های همه جانبه از تولیدات ملی و تلاش برای رونق تولید و اشتغال افزود: همه اقلام لوازم التحریر توزیع شده در بین دانش آموزان از تولیدات ملی و استانی بوده است.

مهدی کاشفی افزود: تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نشان از عزم جدی سپاه برای رفع فقر و محرومیت بوده و این قرارگاه محرومیت زدایی را به یک ماموریت برای خود تبدیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بر روی بخش‌هایی که تولید فقر و محرومیت می‌کند تمرکز کرده و به دنبال بزرگنمایی مشکلات در برخی از بخش‌ها است اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند سرعت محرومیت و تولید فقر را بیشتر از محرومیت‌زدایی و فقرزدایی نشان دهند که نیاز است با کار جهادی در جهت خدمت به مردم بیش از پیش تلاش شود.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با اشاره به اینکه نهضت کمک مؤمنانه در راستای فرهنگ دفاع مقدس است افزود: سپاه و بسیج از همه توان برای خدمت به نیازمندان و بخصوص آسیب دیدگان از کرونا در این دوران استفاده کرده و روند خدمت رسانی ادامه دار خواهد بود.

مهدی کاشفی با بیان اینکه سپاه و بسیج میدان دار عملیات محرومیت ‌زدایی و مبارزه با فقر هستند تصریح کرد: یکی از مهمترین عرصه های کار جهادی امروز مقابله با فقر و محرومیت بوده و نیاز است در این راه همه وارد میدان شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها