سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت «حسین فهمیده»، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۶۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا کاظمی، سرپرست آموزش و پرورش با ارسال پیامی آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت «حسین فهمیده» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران؛ بی شک بزرگترین واقعه اجتماعی و سیاسی دوران معاصر و در مسیر تحقق تمدن نوین ایران اسلامی است. این رویداد بزرگ عصر جدیدی را در ظلمت تاریکی زندگی آخرالزمان رقم زد.در اندیشه حکمرانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره) حضور مردم در بزنگاه های حساس و مهم نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار دارا بوده است و این مردم بوده اند که با حضور عالمانه و آگاهانه خود راهگشای بن بست ها و مشکلات بودند. این حضور آگاهانه و پر شور و شعور در برهه های مختلف اعم از مبارزات قبل از انقلاب ،دفاع مقدس و عرصه جنگ نرم مصداق پیدا کرده است. شهید حسین فهمیده به عنوان نماینده و عصاره نسل نوجوان و جوان انقلابی  در سپهر انقلاب اسلامی چون خورشید می درخشد.

اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با معماری مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای نسل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که در بسیج دانش آموزی تجلی یافته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و همچنین هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان و تبریک این ایام به عموم مردم شریف به ویژه جامعه بزرگ و انقلابی آموزش و پرورش اعم از اساتید و معلمان و دانش آموزان و مدیران از خداوند متعال برای همه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم توفیق و سربلندی را از درگاه خدا خواستارم.

 

پیام سرپرست آموزش و پرورش به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی و سالگرد شهادت «حسین فهمیده»

ارسال نظرات