خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: نوجوانان و دانش آموزان موتور محرک استکبار ستیزی هستند که در دفاع مقدس نمود عینی پیدا کرد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۴۲
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

قروین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی در مراسم به صدا درآمدن زنگ ایثار که به مناسبت هفته دانش آموز، ضمن تبریک هفته دانش آموز گفت: در آبان ماه سه اتفاق رخ داده است که منشا بسیاری از جریان‌های انقلاب شد که در نهایت منتج به پیروزی انقلاب شد.

وی گفت: تبعید امام خمینی(ره) که ۱۲ سال از ایران دور شد، مخالفت امام با طرح کاپیتولاسیون سبب شد تا سال ۱۳۴۳ امام را تبعید کنند، طرح کاپیتولاسیون که استقلال ایران را به خطر انداخته بود توسط مجلس شورای ملی تصویب گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ تعدادی از دانش آموزان در اعتراض عملکرد رژیم شاه محوطه دانشگاه تهران تجمع کردند در این حادثه تاریخی تعدادی از دانش آموزان توسط دژخمیان شاهنشاهی به رگبار بسته شدند در آن روز ثابت شد که دانش آموزان موتور محرک استکبار ستیزی در کشور هستند.

وی تصریح کرد: برخی در دولت گذشته به دنبال مذاکره رفتند تا آمریکا روابطش با ما دوستانه شود، تا علیه ما اقدام خصمانه انجام ندهد، همگان دیدند که تحریم ها و توطئه ها علیه کشور توسط دولت مستکبر آمریکا چند برابر شد.

معبودی افزود: دولت مستکبر آمریکا که دم از حقوق بشر و انسانیت می زند با جنایت هایی که مرتکب شده است ثابت کرد که بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده اند. اعتماد به دشمنان یک خطای راهبردی است، خدا در قرآن می فرماید: مستکبرین به دنبال نابودی شما هستند، دانش آموزان به عنوان مانع بزرگ برای استکبار مطرح هستند. در جنگ تحمیلی ۳۶ هزار شهید دانش آموز نشان دهنده عظمت و درک بالای این قشر است که مسیر درست زندگی را برای خویش پسندیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: وقتی حسین فهمیده با سن کم خود به درک بالا رسیده بود، گفت اگر هزاران کشور به کمک صدام بیایند باز هم ایران پیروز خواهد شد. وقتی خرمشهر محاصره شد، نارنجک به خود می بندد و تانک را منفجر می کند، دشمن فکر می کند منطقه مین گداری شده و از پیشروی نیروهای بعثی جلو گیری می کند.

معبودی در پایان ضمن تبریک هفته دانش آموز خاطر نشان کرد: تاریخ را فرزندان ایران اسلامی رقم می زنند و امید آینده کشور به شماست تا در مسیر انقلاب استوار و محکم قدم بردارید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها